رکورد جهانی جدید تحویل محصولات تسلا در سه‌ماههٔ نخست امسال

رکورد جهانی جدید تحویل محصولات تسلا در سه‌ماههٔ نخست امسال

تسلا گزارش تولید و تحویل خود در سه‌ماههٔ نخست سال جاری را منتشر کرده و حالا می‌توانیم ببینیم وضعیت این شرکت در این سه ماه دقیقاً چگونه بوده است. در این مدت تسلا با تحویل ۱۸۴,۸۰۰ دستگاه مدل Y، مدل ۳، مدل S و مدل X در سراسر جهان، از انتظارات فراتر رفته است. هدف تحویل تسلا برای این سه ماه چیزی بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ هزار دستگاه بوده و بنابراین فراتر از انتظارات عمل کرده است. علاوه بر این، تسلا با عبور از رکورد تحویل ۱۸۰,۵۷۰ دستگاهی خود که در سه‌ماههٔ پایانی سال ۲۰۲۰ ثبت شده بود، رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

در سه‌ماههٔ نخست امسال، تسلا ۱۸۲,۷۸۰ دستگاه مدل ۳ و مدل Y تحویل داده است درحالی‌که تحویل دو مدل S و X در این مدت تنها ۲,۰۲۰ دستگاه بوده است. کل تولید تسلا در این مدت نیز ۱۸۰,۳۳۸ دستگاه بوده که همگی به مدل‌های ۳ و Y و اختصاص داشته و در این سه ماه حتی یک دستگاه مدل S و X هم تولید نشده زیرا تسلا در حال آماده‌سازی نسخهٔ بروز شدهٔ این دو مدل برای تحویل در اواخر سال جاری است. به گفتهٔ تسلا، ممکن است آمار واقعی تحویل محصولات این شرکت کمی بیشتر از این اعداد اعلامی باشد زیرا صرفاً خودروهایی در آمار لحاظ می‌شوند که به خریدار تحویل داده شده و کلیهٔ اسناد آن‌ها انتقال یافته باشد؛ بنابراین اعداد واقعی می‌توانند تا ۰.۵ درصد بیشتر باشند.

تسلا در مورد عملکرد تولید و فروش خود گفته است:

در سه‌ماههٔ نخست، ما بیش از ۱۸۰ هزار دستگاه خودرو تولید کردیم و تقریباً ۱۸۵ هزار دستگاه تحویل داده‌ایم. ما با استقبال شدید از مدل Y در چین مواجه شده‌ایم و به‌سرعت در حال پیشرفت به سمت ظرفیت کامل تولید هستیم. مدل S و مدل X جدید هم با استقبال فوق‌العاده‌ای روبرو شده‌اند و ما در گام‌های اولیهٔ افزایش ظرفیت تولید آن‌ها هستیم

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.