رکورد جدید تسلا مدل ۳ برای حرکت با یک بار شارژ

رکورد جدید تسلا مدل ۳ برای حرکت با یک بار شارژ

تسلا مدل ۳ یکی از پرحاشیه‌ترین خودروهای چند سال اخیر صنعت خودرو بوده و تأخیرهای پی‌درپی در بحث تولید و تحویل این خودرو زبانزد خاص و عام بوده است اما به تازگی یکی از چشمگیرترین رکوردها در بحث خودروهای الکتریکی به نام مدل ۳ ثبت شده است.

شان میشل و اریک استریت دو نفری هستند که تسلا مدل ۳ را به مدت ۳۲ ساعت رانده‌اند تا رکورد جدیدی ثبت کنند.

یکی از رسانه‌ها با میشل به منظور کسب اطلاعات بیشتر تماس گرفته اما به نظر می‌رسد او تمایل چندانی برای ارائه جزئیات بیشتر نداشته اما گفته شده خودرو هم‌اکنون در مرکز سرویس تسلا حضور دارد.

این افراد مسیری را نزدیک دنور کلرادو یافته‌اند. این مسیر اساساً حلقه‌ای ۱.۵ کیلومتری بوده و به نظر می‌رسد محل پارک یک هتل در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دنور می‌باشد. خب آن‌ها در این مسیر با سرعت ۳۲ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت رانندگی کرده‌اند تا سرانجام باتری خالی شود.

میشل و استریت نه تنها رکورد قبلی مدل ۳ را شکسته‌اند بلکه رکورد جدید جهانی را نیز ثبت نموده‌اند. این دو نفر آخرین ساعات بعد از ظهر روز جمعه کار خود را آغاز کرده و تنها برای رفتن به سرویس بهداشتی توقف کرده و سپس رانندگی کرده‌اند. در نهایت پس از ۳۲ ساعت رانندگی رکورد شعاع یا برد حرکتی کل ۹۷۵.۵ کیلومتر توسط تسلا مدل ۳ ثبت شده است.

موضوع عجیب اینکه خودرو باتری با تراکم کمتر از حد انتظار داشته و بجای ۷۵ کیلووات ساعت با ظرفیت ۶۶ کیلووات ساعت خالی شده است. همچنین آن‌ها با مشکلاتی در شارژ دوباره روبرو بوده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.