رکورد تولید تاریخی مزدا در ژاپن

رکورد تولید تاریخی مزدا در ژاپن

مزدا اعلام کرد به رکورد تولید ۵۰ میلیون دستگاه خودرو در وطن خود یعنی ژاپن دست یافته است.

ثبت این رکورد پس از گذشت ۸۶ سال و ۷ ماه از تولید اولین محصول مزدا که یک تراک سه‌چرخ بود رخ داده است. اولین محصول مزدا در اکتبر سال ۱۹۳۱ خط مونتاژ را ترک کرده است. به منظور گرامی داشت این واقعه، ژاپنی‌ها مراسمی را در تأسیسات هوفو ترتیب داده و مدیرعامل این شرکت آقای ماسامیچی کوگای به دیگران مدیران ارشد شرکت هم ملحق شده است.

مزدا در سال ۱۹۶۰ وارد بازار خودروهای مسافری شد و اولین محصول سواری آن میکرومینی R360 بود. همچنین تولید خودرو در تأسیسات هوفو از سال ۱۹۸۲ آغاز شد اما از آن زمان تاکنون تولید مزدای ژاپن بین دو کارخانه هوفو و هیروشیما بوده است.

مزدا تلاش دارد در سال مالی جاری ۱ میلیون و ۶۶۰ هزار دستگاه خودرو بفروشد و برنامه‌هایی برای تثبیت چارچوب کاری تولید جهانی خود که قادر است تولید سالانه دو میلیون دستگاهی داشته باشد تدارک دیده است. این برنامه تا پایان سال ۲۰۲۴ نتیجه خود را نشان خواهد داد.

مدیرعامل مزدا در این مراسم گفته است:

مزدا از ۸۶ سال پیش تاکنون مشغول ساخت خودرو بوده و هم‌اکنون به رکورد تولید ۵۰ میلیون دستگاه خودرو در ژاپن رسیده‌ایم. حتی در صورت ساخت ۱ میلیون دستگاه خودرو در سال نیز باعث می‌شود ۵۰ سال صبر کنید بنابراین این امر نشان می‌دهد که مزدا چه تاریخچه دور و درازی دارد. مزدا در آینده به ساخت برندی قوی و با خلاقیت‌های گوناگون ادامه خواهد داد. تأسیسات هوفو و هیروشیمای ما به تکامل خود ادامه می‌دهند و به عنوان تأسیسات مادر عمل خواهند کرد. من می‌خواهم همگی مطمئن شویم که این کارخانه‌ها همچنان به پیشرفت فنی خود ادامه خواهند داد تا تاریخچه پرافتخار ژاپن را به همگان نشان دهند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.