رکوردشکنی فراری در مشهورترین پیست آمریکا

رکوردشکنی فراری در مشهورترین پیست آمریکا

ما بارها و بارها هنرنمایی فراری SF90 استراداله جدید را مشاهده کرده‌ایم و می‌دانیم که فراری چه هیولایی ساخته است. قطعاً این خودرو نمی‌تواند از عهده ریماک نِوِرا برآید اما شک داریم که یک خودروی تولیدی در دنیا بتواند SF90 را در خط درگ شکست دهد. البته از نظر ما پرفورمنس نه فقط در مسابقات درگ بلکه در پیست خودش را نشان می‌دهد و اینجاست که محصول جذاب فراری قابلیت‌های فوق‌العاده‌اش را به نمایش می‌گذارد.

قوی‌ترین فراری جاده‌ای تاریخ توانسته رکورد جدیدی را برای خودروهای تولیدی در پیست ایندیاناپولیس موتور اسپیدوی آمریکا بر جای بگذارد. این سوپرکار پلاگین هیبریدی یک دور این پیست ۳.۹۲۵ کیلومتری را تنها در ۱ دقیقه و ۲۹.۶۲۵ ثانیه پشت سر گذاشته و توانسته به حداکثر سرعت ۲۸۰.۹ کیلومتر در ساعت دست یابد.

این رکورد در پانزدهم جولای و در خلال برنامه مسابقات فراری و با نسخه پیست محورتر SF90 استراداله Assetto Fiorano ثبت شده است. این خودرو بهبودهایی نسبت به مدل استاندارد دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به برخی قطعات تولید شده از فیبر کربن، سیستم اگزوز تیتانیومی و جذب‌کننده‌های شوک مولتی ماتیک اشاره کرد.

این خودرو همچنین از لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت کاپ ۲R، اسپویلر فیبر کربنی در عقب برای تولید داون فورس ۳۹۰ کیلوگرمی در سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت و… سود می‌برد. نهایتاً باید گفت نسخه پیست محورتر SF90 استراداله ۳۰ کیلوگرم سبک‌تر از مدل استاندارد می‌باشد.

قوی‌ترین اسب رقصان مارانللو در روی کاغذ می‌تواند به سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت دست یابد که این امر نشان می‌دهد اگر فضای کافی وجود داشت فراری می‌توانست در ایندیاناپولیس هنرنمایی بیشتری داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.