رکوردشکنی تسلا مدل ۳ در نروژ

رکوردشکنی تسلا مدل ۳ در نروژ

تسلا مدل ۳ تنها در آمریکا با استقبال زیادی روبرو نشده زیرا از زمان آغاز عرضه‌ی این خودروی الکتریکی در دیگر بازارها شاهد فروش بالای آن مخصوصاً در اروپا هستیم؛ اما یکی از کشورهایی که قطعاً علاقه زیادی به تسلا مدل ۳ دارد نروژ است.

آمار فروش خودروها در این کشور نشان می‌دهد تنها در همین ماه تعداد ۴۶۰۹ دستگاه مدل ۳ در این کشور به فروش رفته‌اند. فروش ماه فوریه‌ی این خودرو نیز ۷۹۲ دستگاه بوده است.

نروژی‌ها علاقه‌ی زیادی به خودروهای الکتریکی دارند و در سال ۲۰۱۸ یک‌سوم خودروهای جدید فروخته شده در این کشور قوای محرکه‌ی الکتریکی داشته‌اند. نیسان لیف سال پیش پرفروش‌ترین خودروی این کشور بوده و ۱۲۳۰۳ دستگاه از آن به دست مشتریان رسیده است. البته به نظر می‌رسد تسلا مدل ۳ انتهای سال جاری این رکورد را بشکند.

تسلا مدل ۳ تنها محصولات محبوب این خودروساز در نروژ نیست زیرا در ماه مارس شاهد فروش حدود ۴۰۰ دستگاهی مدل S و X در این کشور اروپایی بوده‌ایم.

این آمار فروش احساس‌برانگیز نقش مهمی در کمک به تحقق اهداف فروش سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۹ تسلا داشته‌اند. ایلان ماسک اوایل ماه جاری میلادی به تمامی کارکنان تسلا ایمیلی فرستاده و از آن‌ها خواسته بود تحویل خودرو به مشتریان را در اولویت قرار دهند. این خودروساز اعلام کرده در ۱۵ روز پایانی ماه جاری به دنبال تحویل ۳۰ هزار خودرو در سراسر جهان است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.