رکوردزنی تحویل خودروهای تسلا در سه‌ماههٔ دوم سال ۲۰۱۹

رکوردزنی تحویل خودروهای تسلا در سه‌ماههٔ دوم سال ۲۰۱۹

تسلا گزارش داده است که در سه‌ماههٔ دوم سال جاری رکورد جدیدی را در تولید و تحویل محصولات خود به ثبت رسانده است. در طول سه ماه منتهی به ۳۰ ژوئن، تسلا مجموعاً ۹۵,۲۰۰ دستگاه خودرو به خریداران تحویل داده که ۵۱ درصد نسبت به سه‌ماههٔ نخست امسال افزایش داشته است. علاوه بر این، این میزان تحویل از رکورد قبلی ۹۰,۷۰۰ دستگاه که در سه‌ماههٔ پایانی سال ۲۰۱۸ به ثبت رسید هم بیشتر است. تسلا می‌گوید انتظار می‌رود همین روند قدرتمند در سه‌ماههٔ سوم امسال هم ادامه پیدا کند و سفارشات عقب‌مانده تحویل داده شوند.

به گفتهٔ تسلا، علاوه بر خودروهایی که تحویل داده شده‌اند، در پایان سه‌ماههٔ دوم امسال ۷۴۰۰ دستگاه خودرو نیز در حال حمل بوده‌اند و هنگامی‌که این خودروها تحویل داده شوند جزء آمار سه‌ماههٔ سوم حساب می‌شوند. تسلا طی بیانیه‌ای در این رابطه گفته است:

ما پیشرفت قابل‌توجهی در راستای تدارکات جهانی و عملیات تحویل در تعداد بالاتر داشته‌ایم که موجب افزایش بهره‌وری در هزینه‌ها و بهبود وضعیت سرمایهٔ در گردش ما شده است

مدل سه همچنان محبوب‌ترین محصول تسلا محسوب می‌شود به‌گونه‌ای که در سه‌ماههٔ دوم سال جاری مجموعاً ۷۷,۵۵۰ دستگاه از این خودرو در سراسر جهان تحویل داده شده است. برای مقایسه، مجموع تحویل محصولات قدیمی‌تر و گران‌تر مدل S و مدل X روی‌هم ۱۷,۶۵۰ دستگاه بوده است.

تحلیلگر Wedbush آقای «Dan Ives» در رابطه با اوضاع تسلا گفته است:

هرچند چالش‌ها همچنان باقی هستند اما این یک گام درست در مسیر درست است. اعداد حتی از برآوردها هم بالاتر بوده و نشان می‌دهد اوضاع تسلا در حال بهبود است. این یک موفقیت قابل‌توجه برای این شرکت است

درنتیجهٔ انتشار این اخبار، سهام تسلا در معاملات ۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.