رژه ۹۶۴ دستگاه فراری برای شکستن رکورد گینس

رژه ۹۶۴ دستگاه فراری برای شکستن رکورد گینس [ویدیو]

فراری رکورد گینس را شکست، چند روز پیش ۹۶۴ خودروی فراری همزمان در پیست سیلوراستون انگلستان رژه رفتند، و توانستن رکورد بزرگترین رژه خودرویی را بشکنند و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند.

اگرچه فراری از اینکه تعداد خودروها به ۱۰۰۰ عدد نرسیده بود بسیار شرمسار بود، اما از رکورد قبلی خود که در سال ۲۰۰۸ در کشور ژاپن برگزار شده بود، حدود ۶۰۰ خودرو بیشتر بود.

این ارتش بزرگ فراری توسط راننده فرمول یک فراری به نام فیلیپا ماسا رهبری می شد، خودروی این فرمانده، فراری اسپایدر ۴۵۸ به رنگ مشکی بود. نکته جالب این نمایش این بود که تقریباً تمام مدل های فراری، چه قدیمی و چه جدید در این نمایش حضور داشتند تا یک روز خاطره انگیز و به یادماندنی را در تاریخ فراری ثبت کنند.

لازم به ذکر است که تمام این شرکت کننده ها مبلغ ۵ پوند را به موسسه خیریه بن اهدا کردند، موسسه بن یک موسسه فعال در زمینه خودرو است. ارزش مجموع خودروهای شرکت کننده در رژه سیلوراستون، بیش از ۱۰۰ میلیون پوند تخمین زده شده است. نزدیک ۸۰۰۰ هزار دلار هم برای امور خیریه جمع آوری شد.

البته یک رژهٔ دیگر نیز در راه است، اما به نظر نمی رسد که چندان جذاب باشد زیرا در رژهٔ پیش رو تنها ۶۲ خودروی F40s وجود دارد، این رژه قرار است اوایل سال آینده برگزار شود. بیش از این نیز فراری با f40 نمایش های زیادی برگزار کرده بود.

به نظر می رسد تماشای هزار خودروی فراری در یک جا بسیار زیبا و جالب باشد!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.