رونمایی گلف GTI [ویدئو]

رونمایی گلف GTI [ویدئو]

اختصاصی پاریس : فولکس واگن گلف GTI براساس نسل هفت گلف در پاریس رونمایی شد .

برای این خودروی پرطرفدار موتورهای بنزینی ۲ لیتری مجهز به توربو  با دو خروجی متفاوت در نظر گرفته شده است ، بطوریکه یکی از این موتورها قدرت ۲۱۷bhp را برای گلف GTI به همراه دارد و موتور قوی تر براساس رسم قدیمی گلف ۱۰ واحد قدرتمندتر شده و به قدرت  ۲۲۷bhp رسیده است . موتور با قدرت کمتر که برای مدل استاندارد در نظر گرفته شده ، گلف GTI را ظرف ۶.۶ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می رساند .

از دیگر تغییرات این مدل بهبود سیستم فرمان پذیری است که طوری طراحی شده  تا در مانورها و حرکت در مسیر مستقیم با سرعت زیاد کمترین مشکل را برای راننده ایجاد کند . به این تغییرات باید پلت فرم سبک وزن MQB را که موجب شده است تا گلف GTI با یک لیتر بنزین ۲۰ کیلومتر را بپیماید ، اضافه کرد . بنا به گفته ی رئیس بخش R&D فولکس واگن ، آقای هاکنبرگ ، این نسل از گلف GTI را می توان خودرویی دانست که علاوه بر وزن کمش تجربه ی رانندگی اسپرت و راحتی را برای راننده رقم می زند . و اما مدل دیگر با موتور قوی تر  که تمرکز بیشتری بر بهبود عملکرد در هنگام رانندگی دارد . آقای هاکنبرگ در مورد این مدل مدعی است که نه تنها قدرتمندتر می باشد بلکه با دیفرانسیل ها و ترمزهای جدیدش به  عملکردی فوق العاده دست پیدا کرده است . گلف GTI قادر است با این موتور به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت دست یابد .

هر دو مدل فوق مجهز به سیستم استارت-استاپ می باشند و قدرت موتورهای خود را به کمک جعبه دنده ی ۶ سرعته دوکلاچه ی DSG به چرخ ها منتقل می کنند .در تستی که از این مدل در پیست نوربورگ رینگ گرفته شده است ، توانسته یک دور پیست را ۱۳ ثانیه سریع تر از نسل قبل خود بپیماید .

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 14 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.