رونمایی هیوندای سانتافه جدید

رونمایی هیوندای سانتافه جدید

اختصاصی از نمایشگاه نیویورک: سومین نسل سانتافه با شعار طراحی Storm Edge در نیویورک برای نخستین‌بار رونمایی شد؛ خودرویی که نسبت به گذشته بزرگ‌تر، عریض‌تر و سرشار از امکانات جدید است . . .

در اتاق جدید سانتافه، فضای پای سرنشینان جلو ۳۸mm و فضای پای سرنشینان ردیف دوم نیز  ۴۵mm نسبت به گذشته افزایش یافته است. صندلی‌های جلو قابلیت تنظیم الکترونیکی داشته و با برخورداری از سیستم حافظه خودکار، می‌تواند برای رانندگان مختلف یک حالت پیش‌فرض متفاوت داشته باشد.

سنسور باران، کروزکنترل هوشمند و سیستم کمی پارک (Smart Parking Assist System) از دیگر مشخصه‌های سانتافه خواهند بود. یک خروجی ۲۲۰ ولت نیز در کابین تعبیه شده که البته بصورت سفارشی بر روی خودروها نصب می‌شود.

برای نسل سوم سانتافه، سه پیشرانه مخختلف درنظر گرفته شده است. موتور ۲.۴ لیتری GDi با قدرت ۱۹۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۴۵ نیوتن‌متر؛ موتور ۲.۰ لیتری توربو با قدرت با ۲۶۴ اسب‌بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر و در قدرمندترین مدل نیز یک موتور ۳.۳ لیتری شش سیلندر با قدرت و گشتاوری که به ترتیب معادل ۲۹۰ اسب‌بخار و ۳۴۲ نیوتن‌متر هستند، برای سانتافه قابل سفارش است.

مصرف سوخت نسخه‌های ۲.۴ لیتری دیفرانسیل جلو در شهر ۱۰.۲ لیتر و در جاده ۷.۱ لیتر اعلام شده است. این میزان برای مدل‌های ۳.۳ لیتری چهارچرخ محرک (AWD) در شهر برابر ۱۲.۳ لیتر و در جاده برابر ۹.۱ لیتر اندازه‌گیری شده است.

عرضه مدل‌های ۲۰۱۳ سانتافه از اواخر تابستان ۲۰۱۲ و با قیمتی که هنوز مشخص نشده، صورت می‌گیرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 17 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.