رونمایی مرسدس بنز GL کلاس ۲۰۱۳

رونمایی مرسدس بنز GL کلاس ۲۰۱۳

اختصاصی از نمایشگاه نیویورک :  مرسدس بنز GL کلاس ۲۰۱۳ برروی صحنه ی نیویورک آمد.

مهم ترین تغییر در مدل ۲۰۱۳ موتور  جدید مورد استفاده می باشد . موتور جدید GL کلاس از حجم کمتر اما قدرت بیش تری برخوردار است بطوریکه در مدل ۲۰۱۳ موتور ۴.۷ لیتری V8 جایگزین موتور ۵.۵ لیتری V8 شده است و این موتور جدید به GL450  قدرت ۳۶۲ اسب بخار و ۴۰۶ پوند فوت گشتاور  و به GL550 قدرت ۴۲۹ اسب بخار و ۵۱۶ پوند فوت گشتاور تقدیم کرده است .علاوه بر موتور بنزینی ، برای کلاس GL موتور دیزلی سبز نیز در نظر گرفته شده است که با توجه به افزایش قیمت بنزین و گاز احتمال می رود با استقبال عمومی مواجه شود.

 کلاس GL که به نوعی معادل کلاس S ، در SUV ها می باشد تغییراتی را در ظاهر خود دیده است بطوریکه شاهد اسپویلر عقب بزرگتر و گلگیرهای برجسته در عقب هستیم که در کنار خطوطی که به بدنه اضافه شده اند تا حدودی به این بدنه ی جعبه ای نمای عضلانی داده اند . به تغییرات اعمالی در نمای خارجی باید چراغ های LED و حذف نوارهای دور بدنه را نیز اضافه کنیم .

در  داخل هم تغییراتی مانند هواکش های مستطیلی به جای هواکش های دایره ای ، فرمان با پره های تیزتر ، بهبود کیفیت رنگ نمایشگر و استفاده از سیستم Power Easy Entry برای دسترسی ساده تر به صندلی های ردیف سوم ، و سیستم پیشگیری از برخورد نیز به چشم می خورد .

برای Mr.Big آپشن هایی همانند پکیج آفرود و آنرود و سیستم Active Curve برای کمک به کنترل خودرو بدون توجه به اطراف در نظر گرفته شده است تا دیگر این SUV مرسدس بنز چیزی کم نداشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.