رونمایی از کوچولوی دوست‌داشتنی هوندا N-One جدید

رونمایی از کوچولوی دوست‌داشتنی هوندا N-One جدید

با معرفی نسل جدید N-One سبد محصولات Kei هوندا جان دوباره‌ای گرفته است.

اولین نسل این خودرو در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و قدیمی‌ترین خودروی Kei با نشان N در ژاپن بود زیرا مدل N-Box در سال ۲۰۱۷ بازنگری شده و نسل جدید N-WGN نیز سال پیش عرضه شده بود. به همین خاطر نوبت به معرفی دومین نسل N-One رسیده است. هوندا پیش از رونمایی رسمی آن در پاییز سال جاری پیش‌نمایشی از N-One تازه‌نفس داشته است.

همان‌گونه که در تصاویر دیده می‌شود هوندا N-One 2021 از نظر طراحی روش تکاملی را نسبت به نسل پیشین در پیش‌ گرفته و تناسبات اصلی نسل اول را حفظ کرده است.

تفاوت‌های نسل جدید در جزئیاتی همچون نمای جلوی تغییر یافته می‌باشد. در این بخش مواردی همچون جلوپنجره جدید و چراغ‌های تمام LED با دیلایت های یکپارچه دیده می‌شوند. در بخش عقب نیز چراغ‌های LED و سپر جدیدی بکار رفته است. مشتریان قادر خواهند بود از بین سه تریم اوریجینال، پریمیوم و RS یکی را انتخاب کنند که هر نسخه دارای جلوپنجره خاص خود بوده و در مدل‌های پریمیوم و RS مه شکن‌های LED روی سپر نیز نصب می‌شوند.

داخل کابین N-One 2021 از طراحی مینیمالیستی تر نسبت به قبل استفاده شده و بنابراین دکمه‌های فیزیکی کمتری بکار رفته تا صفحه‌نمایش بزرگ‌تری نصب شود. از دیگر تغییرات این خودرو می‌توان به حذف نیمکت جلویی و استفاده از صندلی‌های جداگانه اشاره کرد.

نسل جدید این خودروی کوچک دارای پلتفرم جدیدی است که اولین بار در نسل دوم N-Box در سال ۲۰۱۷ دیده شده بود. با توجه به قوانین سفت و سختی که دولت ژاپن در این کلاس وضع کرده، نیروبخش این خودرو هنوز هم پیشرانه ۳ سیلندر ۰.۶۶ لیتری توربو می‌باشد. البته خبر خوب اینکه مشتریان می‌توانند گیربکس ۶ سرعته دستی را برای اولین بار سفارش دهند.

در نظر داشته باشید که برای استفاده از گیربکس دستی سفارشی باید مدل پرچم‌دار RS را انتخاب کرد. تمامی تریم های N-One جدید به‌صورت استاندارد از گیربکس CVT استفاده می‌کنند و البته سیستم چهار چرخ محرک نیز به‌صورت سفارشی در تریم های اوریجینال و پریمیوم عرضه می‌شود.

در نهایت باید گفت هوندا بسته ایمنی خود را به‌صورت استاندارد در N-One 2021 نصب ‌کرده که از جمله سیستم‌های کمک‌راننده آن می‌توان به کروز کنترل تطبیقی و حسگرهای پارک جلو و عقب اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.