رونمایی از کانسپت درگستر ب‌ام‌و موتوراد R 18

رونمایی از کانسپت درگستر ب‌ام‌و موتوراد R 18

ب‌ام‌و موتوراد از کانسپت R 18 درگستر رونمایی کرد.

این موتورسیکلت تک ساخت که توسط رولاند ساندز طراحی شده یک درگستر خط مستقیم است که بر پایه نسخه استاندارد R 18 شکل گرفته است.

درگستر موردنظر ظاهر جذابی داشته و اصلاحات زیادی در آن صورت گرفته به گونه‌ای که هم‌اکنون از فریم بازنگری شده، نمای عقب منحصربه‌فرد و بخش جلوی گرفته شده از R nineT سود می‌برد. تغییرات درگستر R 18 به همین ختم نمی‌شوند زیرا این موتورسیکلت دارای گلگیرهای متفاوت، صندلی سفارشی و برخی قطعات اصیل R 18 همچون چراغ‌های جلو و باک سوخت می‌باشد.

در بحث پرفورمنس درگستر موتوراد از سیستم ترمز سوپربایک S 1000 RR سود می‌برد. این موتورسیکلت همچنین به سیستم اگزوز سفارشی از جنس فولاد ضدزنگ مجهز شده است.

ب‌ام‌و اشاره‌ای به مشخصات فنی این موتورسیکلت مفهومی نداشته اما R 18 استاندارد دارای پیشرانه بزرگ ۲ سیلندر بوکسوری است. این پیشرانه در نسخه استاندارد قدرت ۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۵۸ نیوتون متری تولید می‌کند. البته درگستر موردبحث تغییرات زیادی داشته و از تزریق نیتروژن اکسید سود می‌برد.

ب‌ام‌و می‌گوید ساخت این موتورسیکلت حدود ۳ ماه و نیم زمان برده و ساندز نیز می‌گوید:

خانواده من همیشه دوستدار سرعت بودند و پدرم هم در مسابقات درگ شرکت می‌کرد بنابراین من فکر کردم جدا کردن قطعات غیرضروری از یک موتورسیکلت و تبدیل آن به یک محصول سریع در خط مستقیم منطقی خواهد بود.

اگرچه نمی‌توان این موتورسیکلت را خریداری کرد اما ب‌ام‌و با ساندز برای تولید کلکسیونی از قطعات آلومینیومی برای نسخه استاندارد R 18 همکاری کرده‌اند. از جمله قطعات تولیدی می‌توان به قاب کیلومتر شمار، آینه‌ها، باک سوخت و چرخ ها اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.