رونمایی از کانسپت جدید اسمارت +Forease در ژنو

رونمایی از کانسپت جدید اسمارت +Forease در ژنو

اگر نام Forease آشنا به نظر می‌رسد و طراحی آن نیز شما را به یاد کانسپتی دیگر می‌اندازد نباید تعجب کنید. این خودروی نمایشی در اکتبر سال ۲۰۱۸ و در نمایشگاه پاریس رونمایی شد اما هم‌اکنون دارای بدنه‌ی متفاوت و حالت کانورتیبل است.

واضح است که خودرویی به این ابعاد و اندازه جایی برای قرار دادن سقف نارنجی روشن خود در زمان عدم استفاده نخواهد داشت بنابراین به سادگی می‌توان آن را از خودرو جدا و کانسپت +Forease را به یک اسپیدستر مشابه سلف خود تبدیل نمود. زیر سقف نرم این خودرو پارچه‌ی سفتی بکار رفته که دوام سقف را در انواع آب‌وهواها بالا برده و همچنین به خاطر ساختار سبک‌وزن خود به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد.

واضح است که در طراحی این خودرو از نسخه‌ی قبلی استفاده شده اما اسمارت در طراحی آن نیم‌نگاهی هم به کانسپت های Forstars 2012 و Fourjoy داشته است. در نمای جلو اصلی‌ترین ویژگی یعنی چراغ‌های LED به چشم می‌خورند. چراغ‌های عقب نیز ما را به یاد نسخه‌ی تولیدی می‌اندازند اما خب به خاطر حالت سه‌بعدی خود مدرن‌تر هستند.

رینگ‌های در نظر گرفته شده نیز نه تنها زیبا هستند بلکه خاصیت آئرودینامیکی هم داشته و باعث بهبود محدوده حرکتی می‌شوند. احتمالاً متوجه شده‌اید که این کانسپت فاقد شیشه‌های جانبی و پشتی بوده و البته شیشه‌ی جلو نیز کوچک‌تر از نسخه‌ی تولیدی قبلی می‌باشد. این خودرو بر پایه فورتو کابریو EQ تولید شده تا تصمیم کمپانی برای استفاده از قوای محرکه الکتریکی تا سال ۲۰۲۰ را برجسته کند.

این کمپانی تحت تملک دایملر گفته به‌طور کامل استفاده از پیشرانه‌های درون‌سوز را کنار خواهد گذاشت که البته این کار برای اسمارت آسان‌تر است چراکه تنها دو خودرو را به فروش می‌رساند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.