رونمایی از پژو ۲۰۸ بلک ادیشن جدید

رونمایی از پژو ۲۰۸ بلک ادیشن جدید

پژو به تازگی نسخه‌ی خاص و ویژه‌ای از سوپرمینی ۲۰۸ خود را رونمایی کرده است. این خودروساز فرانسوی می‌گوید ۲۰۸ بلک ادیشن نسخه‌ی کلیدی این خودروی سه درب خواهد بود.

خودروی یاد شده از بهینه‌سازی‌های استایل و کابین منحصربه‌فرد برای برجسته شدن و تمایز نسبت به سایر مدل‌ها بهره می‌برد.

سه رنگ مشکی Nera، سفید Bianca و خاکستری Hurricane برای ۲۰۸ بلک ادیشن ارائه شده که همگی با جزئیات مشکی براق قطعات خارجی مثل آینه‌های جانبی ترکیب شده‌اند. همچنین رینگ‌های مشکی ۱۶ اینچی به‌صورت استاندارد در خودرو نصب شده‌اند.

داخل کابین شاهد عرضه‌ی سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی ۷ اینچی و ارتباط بلوتوث، اپل کارپلی و اندروید اتو و رادیوی دیجیتال DAB هستیم.

تنها یک پیشرانه در دسترس است که از نوع ۱.۲ لیتری PureTech با قدرت ۸۱ اسب بخار می‌باشد. بهای این خودرو در انگلستان از ۱۴۵۹۵ پوند آغاز می‌شود و هم‌اکنون نیز می‌توان آن را خریداری نمود.

اگرچه ۲۰۸ فعلی در سال ۲۰۱۵ فیس لیفت شده اما اولین نمونه‌ی آن از سال ۲۰۱۲ تاکنون در حال فروش بوده بنابراین شکی وجود ندارد که پژو در حال کار بر روی نسل جدید این خودروست. همان‌گونه که قبلاً در میدونی خوانده‌اید، نسل جدید این خودرو احتمالاً در سال ۲۰۱۸ از راه می‌رسد و از ظاهر تیزتر، پیشرانه‌ها و پلتفرم جدیدتر استفاده خواهد کرد و احتمالاً نسخه‌ی تمام الکتریکی آن نیز عرضه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.