رونمایی از هاچ‌بک زیبای فیات آرگو برای بازار برزیل

رونمایی از هاچ‌بک زیبای فیات آرگو برای بازار برزیل

طراحان این شرکت سعی می‌کنند خودروهایی کمی مدرن‌تر برای دیگر نقاط جهان طراحی کنند. به‌عنوان‌مثال، به‌تازگی اولین تصاویر از هاچ‌بک جدید فیات بنام آرگو منتشر شده که استایل شیک و زیبایی داشته و به‌زودی در بازار برزیل عرضه خواهد شد. آرگو قرار است به‌عنوان جایگزین مدل پونتو به بازار عرضه گردد و کاملاً مدرن‌تر از آن است. همچنین با توجه به محبوبیت کراس‌اوورها در سراسر جهان، آرگو نیز کمی استایل کراس‌اوور مانند دارد. تصاویری که از این خودرو منتشر شده متعلق به تیپ اسپرت HGT است که دارای تریم قرمزرنگی در سپرها است.

خریداران فیات آرگو قادر خواهند بود از میان پیشرانه‌های ۱ لیتری و ۱.۳ لیتری از خانوادهٔ موتورهای FireFly فیات یکی را انتخاب کنند درحالی‌که برای انتقال نیرو هم گیربکس‌های دستی یا اتوماتیک قابل انتخاب خواهد بود. غیرازاین دو موتور، یک پیشرانهٔ ۱.۸ لیتری از خانوادهٔ موتورهای E.torQ این شرکت نیز برای آرگو قابل سفارش خواهد بود و برای انتقال نیروی آن‌هم یک گیربکس اتوماتیک به‌عنوان آپشن ارائه خواهد شد. همهٔ این موتورها با بنزین یا اتانول کار می‌کنند.

با توجه به گفته‌های سایت Motor1 برزیل، فیات قصد دارد با تیپ‌ها و مدل‌های مختلف آرگو بخش پایینی سبد محصولات خود را پِر کند. بدین ترتیب هرچند این خودرو جایگزین پونتو خواهد شد اما نسخهٔ ۱ لیتری آن به‌عنوان جایگزین مدرنی برای هاچ‌بک کامپکت سالخوردهٔ پالیو نیز در نظر گرفته شده است. هاچ‌بک جدید فیات در بازار با خودروهایی چون فورد فی‌یستا و شورلت سونیک به رقابت خواهد پرداخت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.