رونمایی از نسخهٔ استیشن بائوجون ۳۱۰ در شانگهای

رونمایی از نسخهٔ استیشن بائوجون ۳۱۰ در شانگهای

شرکت بائوجون که مولود جوینت ونچر شرکت‌های جنرال موتورز، سایک و وولینگ است، چندی پیش هاچ‌بک ارزان‌قیمتی را بنام ۳۱۰ معرفی نمود. حال این برند چینی-آمریکایی در نمایشگاه شانگهای نسخهٔ استیشن ۳۱۰ را نیز معرفی کرده است. این خودرو در ظاهر به‌جز بخش عقبی که طول آن افزایش یافته تقریباً به‌طور کامل با برادر هاچ‌بک خود یکسان است.

بائوجون ۳۱۰ استیشن ۴.۶۲ متر طول، ۱.۷۱ متر عرض و ۱.۵۳ متر ارتفاع دارد و می‌تواند پنج نفر را حمل نماید درحالی‌که حجم صندوق بار آن نیز برابر با ۷۴۰ لیتر است که در صورت خواباندن صندلی‌های عقب این حجم به دو برابر افزایش پیدا می‌کند. در داخل این ماشین نیز تریم دورنگ بکار رفته که احساس باکیفیتی دارد. همچنین یک صفحه‌نمایش هشت اینچی لمسی هم در مرکز داشبورد قرار گرفته که سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و ناوبری را ارائه می‌کند.

تجهیزات اضافهٔ ۳۱۰ استیشن که در تیپ‌های بالایی ارائه می‌شوند شامل مواردی چون سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، دوربین دید عقب و صندلی راننده با قابلیت تنظیم شش جهته می‌شود. علاوه بر این، بائوجون مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی و رفاهی پیشرفته مانند کروز کنترل، سیستم کنترل فشار باد تایرها و ESC را هم برای این ماشین در نظر گرفته است.

نسخهٔ هاچ‌بک بائوجون ۳۱۰ از یک پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری چهار سیلندر با ۸۱ اسب بخار قدرت و ۱۱۶ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند اما برای نسخهٔ استیشن یک واحد ۱.۵ لیتری در نظر گرفته شده که هنوز مشخصات آن اعلام نشده است.

 پوشش کامل جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۷ در میدونی، با ما همراه باشید…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.