رونمایی از مدل به‌ روز تیگو ۵ توسط مدیران خودرو

رونمایی از مدل به‌روز تیگو ۵ توسط مدیران خودرو

مدیران خودرو همان‌طور که وعده داده بود، دیروز از نسخه جدید تیگو ۵ با نام مدل ۹۷ رونمایی کرد. نسخه‌ای که برخلاف انتظارها نه نشانی از یک فیس‌لیفت چشمگیر دارد و نه خبری از نسل جدید چری تیگو ۵ برای جایگزینی آن است.

بنابراین باید همچنان با ظاهر همین مدل فعلی تیگو ۵ و البته با تغییراتی جزئی سر کنید. در عوض مدیران خودرو این کراس‌اوور محبوب و پرفروش خود را با تجهیزاتی به‌روز و جدیدتر روانه بازار خواهد نمود.

مهم‌ترین تغییر، افزوده شدن یک نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی در کنسول مرکزی است که به‌صورت عمودی قرار گرفته و چهره‌ای مدرن به کابین بخشیده است. تریم داخلی نیز به شکل چرم مصنوعی دو رنگ درآمده و جذابیت بیشتری یافته است.

از دیگر امکانات چری تیگو فایو جدید، رادار یا سنسور پارک جلو و عقب، سیستم رهیاب فعال ماهواره‌ای، تهویه اتوماتیک دوکاناله، سیستم استارت و ورود بدون کلید، دوربین عقب دینامیک، صندلی‌های گرم‌کن‌دار جلو و صندلی برقی راننده، سانروف، ۴ عدد ایربگ، فرمان با کمک برقی، کامپیوتر سفری، آینه‌های تاشوی برقی، سنسور نور و باران، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری و تجهیزات دیگر که البته بسیاری از آن‌ها در مدل‌های قبلی نیز وجود داشتند، را می‌توان نام برد.

در بخش پیشرانه خبری از تغییرات در موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی ۱۳۹ اسبی و ۱۸۲ نیوتن متری تیگو ۵ نیست و یک گیربکس اتوماتیک CVT هفت سرعته نیز وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

چری تیگو ۵ مدل ۹۷ در نسخه اکسلنت با قیمت ۱۱۵ میلیون تومان و در مدل لاکچری با قیمت ۱۰۹ میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.