رونمایی از لوگوی رسمی استلانتیس، چتری حمایتی برای ۱۳ برند…

رونمایی از لوگوی رسمی استلانتیس، چتری حمایتی برای ۱۳ برند…

بیش از یک سال پیش گروه پژو-سیتروئن و فیات-کرایسلر اعلام کردند با یکدیگر ادغام شده و یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان را تشکیل خواهند داد. نام استلانتیس به‌صورت رسمی در جولای سال جاری اعلام شد و حالا نیز دو کمپانی یاد شده لوگوی رسمی این شرکت تازه تأسیس را رونمایی کرده‌اند.

اگر اینجا ارتباط قوی‌ای را مشاهده می‌کنید پس با ما حس مشابهی دارید. کلمه استلانتیس از کلمه لاتین “استلو” به معنی “با ستاره درخشان شدن” گرفته شده است. لوگوی جدید این شرکت “روح خوش‌بینی، انرژی و تجدید حیات” را به نمایش گذاشته و سمبلی از “یک کمپانی مدرن و خلاق است که یکی از رهبران جدید در عصر آینده حمل‌ونقل پایدار خواهد بود.”

لوگوی رسمی استلانتیس قدم بعدی در فرایند نهایی شدن ادغام این دو خودروساز است. قدم‌های نهایی این کار نیز تا پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ برداشته خواهد شد و شامل تأییدیه سهامداران پژو-سیتروئن و فیات-کرایسلر خواهد بود.

بر پایه گزارش‌های منتشر شده، زمانی که ادغام این دو خودروساز کامل شد احتمالاً برخی محصولات برندهای این دو گروه خودروسازی حذف خواهند شد. همچنین حداقل در آغاز کار روی بازار چین تمرکز خواهد شد و استلانتیس با برندها و محصولات متنوعی در آنجا حضور خواهد یافت.

استلانتیس با وجود ۱۳ برندی همچون پژو، سیتروئن، اوپل، رم و جیپ به چهارمین خودروساز بزرگ دنیا تبدیل خواهد شد. پیش از این خبرهایی درباره حفظ تمامی برندها با وجود ادغام پژو-سیتروئن و فیات-کرایسلر منتشر شده بود اما هنوز برای گمانه‌زنی درباره استراتژی جدید این شرکت زود است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.