رونمایی از فولکس واگن گلف R

رونمایی از فولکس واگن گلف R

نمایشگاه دیترویت: خودروی تمام چرخ متحرک گُلف R فولکس واگن برای نخستین بار در سال ۲۰۱۲ وارد بازار خودروی آمریکا شد و پس از یک سال جای خود را به خودروسازان دیگر داد. یک حضور کوتاه به منظور معرفی به بازار پس از چرخه‌ی تولید MkVI گُلف ضروری به نظر می‌آمد، ولی کیفیت عملکرد آن که کمی بهتر از GTI بود و قیمت گذاری زیر ۳۵۰۰۰ دلاری آن، حضور این خودرو در بازار آمریکا را بسیار قابل توجه کرد. با توجه به تعداد مدل‌های آمریکایی که در اینجا در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد، انتظار می‌رود فاصله‌ی بین توانایی و کیفیت GTI و R افزایش یابد.

درست همانند آخرین باری که یک گلف کلاس بالا معرفی شد، اروپایی‌ها می‌توانند مدل کاملاً جدیدی را که در این قاره معرفی شده است را خریداری نمایند. همانند آخرین بار، مدل عرضه شده در بازار آمریکا کمی خنثی تر خواهد بود. موتور چهار سیلندر توربوی آن حدود ۶ اسب بخار کمتر از همتای اروپایی خود به میزان ۲۹۰ اسب بخار نیرو تولید خواهد کرد، و خوشبختانه گشتاور آن معادل ۳۹۳ نیوتون بر متر خواهد بود. با در نظر داشتن این که موتور GTI 2015 که در بهار آن سال عرضه خواهد شد ۲۱۰ اسب بخار نیرو خواهد داشت، کیفیت عملکرد R بهبود قابل توجهی داشته است که قیمت بالاتر آن را توجیه می‌کند.

طرفداران خودروهای سه در باید به دنبال خودروهای دیگری باشند؛ فولکس واگن می‌گوید که فقط مدل پنج در R را وارد آمریکا خواهد کرد. بر خلاف صندلی‌های چرم جیر و پارچه‌ای در اروپا، تمامی گُلف R های آمریکا با چرم Nappa استاندارد و پارچه فیبر کربنی faux و تزئینات استیل روی میدونی‌ها و کف درب‌ها عرضه خواهند شد. یک صفحه‌ی نمایش ۵.۸ اینچی لمسی جدید، با سنسورهای مجاورت داخل خودرو قرار داده شده است که وقتی دست راننده به آن نزدیک می‌شود آیکون‌های آن نمایان می‌شوند (مانند صفحه‌ی نمایش Cadillac CUE). فولکس واگن چیزی در مورد میزان تولید این خودرو اعلام نکرده است- آخرین Golf R به میزان ۵۰۰۰ عدد تولید شد-ولی با توجه به این که هاچ بک‌های ۳۰۰ اسب بخاری به این زودی‌ها از بازار آمریکا خارج نخواهند شد، ما برای گلف R جدید انتظار داریم میزان تولید مشابه با نسل قبلی خود داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.