رونمایی از فراری لافراری لاپرتای واپسین

رونمایی از فراری لافراری لاپرتای واپسین

فراری برنامه‌هایی برای ساخت ۴۹۹ دستگاه از مدل لافراری کوپه داشت اما تصمیم خود را عوض کرد و خواست یک دستگاه دیگر برای کمک به زلزله‌زدگان سال ۲۰۱۶ ایتالیا بسازد. این خودرو با بهای قابل‌توجه ۷ میلیون دلاری فروخته شد که ۵ برابر بیشتر بهای درخواستی برای این سوپرکار در آمریکا بود.

حالا فراری همین کار را برای لافراری آپرتا انجام داده و تصمیم گرفته یک دستگاه دیگر از این ابر خودروی هیبریدی و کانورتیبل بسازد. بدین ترتیب مجموع تیراژ این خودرو به ۲۱۰ دستگاه می‌رسد. درست همانند قبل، فراری با حراجی RM Sotheby همکاری کرده تا عواید فروش از این خودرو به خیریه “حفظ کودکان” تعلق یابد.

این حراجی چند روز دیگر شروع و در پیست فیورانوی فراری برگزار خواهد شد. RM Sotheby قول داده این رویداد بزرگ‌ترین حراجی تاریخ اسب رقصان مارانللو خواهد بود.

خودروی مورد بحث نه تنها آخرین دستگاه از لافراری آپرتا بوده بلکه به لطف طراحی خارجی بی‌همتای خود از ۲۰۹ دستگاه دیگر متمایز می‌شود. این خودرو دارای رنگ روسو متالیک با دو نوار مسابقه‌ای بیانکوی متالیک است که در بخش‌های جلو و عقب می‌توان آن‌ها را دید. فراری تصمیم گرفته در کابین خودرو از پوشش آلکانترای مشکی با فیبر کربن مشکی براق و دوخت‌های قرمز روی صندلی‌ها استفاده کند.

این حراجی هنوز قیمت تخمینی خود را اعلام نکرده اما اگر ببینیم آپرتای واپسین با قیمتی بیشتر از مدل کوپه فروخته شود تعجبی نخواهیم کرد زیرا این خودرو بسیار انحصاری‌تر از برادر سقف ثابت خود است. تنها این نیست بلکه حراجی مذکور یک فرصت غیرمنتظره برای پولدارهایی است که بتوانند سریع‌ترین کانورتیبل تاریخ فراری را به دست آورند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.