رونمایی از شاسی‌ بلند مفهومی وویا آی-فری در پکن

رونمایی از شاسی‌بلند مفهومی وویا آی-فری در پکن

کمپانی دانگ فنگ موتورز از برند خودرویی جدیدی در نمایشگاه پکن ۲۰۲۰ رونمایی کرد. این برند الکتریکی وویا Voyah نام داشته و روی تولید محصولات بدون آلایندگی تمرکز می‌کند. اولین محصول این شرکت نیز کانسپتی برجسته با نام آی- فری i-Free می‌باشد.

وویا آی-فری یک شاسی‌بلند بزرگ با طراحی پیچیده است که این موضوع را می‌توان در نمای جلو مشاهده کرد جایی که ورودی‌های هوای بزرگ با الگویی الماسی شکل دیده می‌شوند. این خودروی مفهومی همچنین فاقد جلوپنجره مرسوم در خودروها بوده و بجای آن از دو حفره برخوردار شده است. این حفره‌ها به سمت کاپوت رفته و از همان الگوی الماسی ورودی‌های هوا بهره‌مند هستند.

نمای جلوی کانسپت آی-فری همچنین پذیرای عناصر طلایی از جمله لوگوی بزرگ و تریم ارتباط دهنده چراغ‌های LED شده است. جدیدترین محصول کمپانی دانگ فنگ بجای آینه‌های سنتی از دوربین‌ها استفاده کرده و رینگ‌های بزرگ نقره‌ای نیز کاملاً به چشم می‌آیند. آنچه هم باعث تمایز بیشتر این خودرو می‌شود یک اسپویلر بزرگ در عقب است که از سقف کشیده شده است.

این خودرو بر پایه معماری هوشمند و الکتریکی دانگ فنگ ESSA ساخته شده و از قوای محرکه تمام الکتریکی سود می‌برد. البته فعلاً مشخصات فنی آی-فری اعلام نشده است.

نسخه تولیدی این خودرو قرار است در سال ۲۰۲۲ وارد بازار چین شود و کار تولید آن در کارخانه سابق دانگ فنگ و رنو صورت خواهد پذیرفت. البته انتظار می‌رود بخش اعظم ویژگی‌های طراحی این کانسپت در نمونه تولیدی تعدیل شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.