رونمایی از سدان جدید و زیبای جیلی Bo Rui GE

جیلی از سدان پرچم‌دار و جدید خود در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ رونمایی کرد. برای اولین بار به نظر می‌رسد یک خودروی چینی می‌تواند در عرصه‌ای جهانی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

این خودرو که بو ری GE نام دارد اولین محصول جیلی با طراحی مدیر طراحی جدید این شرکت آقای پیتر هاربوری است. هاربوری قبلاً در ولوو که یکی از زیربرندهای جیلی چین می‌باشد مشغول بکار بود. دیگر برندهای زیرمجموعه شامل لوتوس و تاکسی لندن نیز می‌باشند.

هاربوری گفته است که این خودرو انعکاسی از تأثیر دنیای غرب نبوده اما نشانه‌هایی از تغییرات خودروسازان چینی را نشان می‌دهد:

مصرف‌کنندگان چینی نیز بالغ‌تر و راضی‌تر از قبل شده‌اند. تلاش برای برآورده کردن نیازهای نسل جدید خریداران چینی به ما کمک کرده تا یک برند جهانی مطمئن را که قادر است خودروهای سطح جهانی با ریشه‌های چینی تولید نماید معرفی کنیم.

مدیرعامل جیلی آن کونگوی که در زمان رونمایی از بو ری GE سخن می‌گفت به این نکته اشاره داشت که سدان جدید این شرکت به عنوان یک انتخاب کاربردی در عصر تکنولوژی جدید طراحی شده است:

ما برای پولداران خودرو نمی‌سازیم. ما خودروها را برای افرادی می‌سازیم که استفاده می‌کنند نه اینکه آن‌ها را در کلکسیون قرار دهند.

این سدان جدید تنها با پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی و یا قوای محرکه پلاگین هیبریدی و یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک در دسترس خواهد بود.

پیتر هاربوری در نمایشگاه پکن به جزئیات بیشتری اشاره داشته و گفته که چراغ‌های جلو و عقب بو ری GE از فانوس‌های چینی الهام گرفته‌اند و کابین نوین آن نیز دارای صفحه لمسی ۱۲ اینچی در داشبورد می‌باشد.

علاوه بر این صفحه‌نمایش بزرگ ویژگی‌های جذاب دیگری همچون تریم فلز برس خورده روی درب‌های جلو نیز وجود دارند. این خودرو حتی به صورت سفارشی با کلید هوشمند لمسی عرضه می‌شود. هاربوری می‌گوید این کلید می‌تواند به عنوان بررسی و کنترل برخی عملکردهای خودرو بکار رود.

سدان جدید جیلی از سه ماه آینده وارد بازار چین می‌شود و البته پس از آن نیز در برخی بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.