رونمایی از خودروی آلپاین A480 مسابقات لمانز

رونمایی از خودروی آلپاین A480 مسابقات لمانز

آلپاین از هایپرکار مسابقه‌ای که خود باید به جنگ تیم‌هایی همچون تویوتا و SCG برود رونمایی کرد.

این هایپرکار مسابقه‌ای که A480 نام دارد از نظر ظاهری تقریباً مشابه ربلیون R-13 است که سال پیش در کلاس LMP1 مسابقات قهرمانی استقامت جهان حضور داشت. اگرچه کلاس هایپرکارهای لمانز در ابتدا فقط برای هایپرکارهایی طراحی شد که دارای نسخه‌های جاده‌ای نیز بودند اما از آن زمان تاکنون مجوز حضور پروتوتایپ های مسابقه‌ای که در کلاس LMDh نیز حضور خواهند یافت صادر شده است. تمامی خودروها باید با سیستم بالانس پرفورمنس هماهنگی داشته باشند.

نیروبخش آلپاین A480 پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۵ لیتری ساخت شرکت تکنولوژی گیبسون است و البته زیرساخت خودرو نیز با شاسی اورکا شکل گرفته است. آلپاین تنها با یک خودرو که راننده آن نیکولاس لاپیر، آندره نگارو و ماتیو واکسویر است در مسابقات حضور خواهد یافت.

فیلیپ سینالت مدیر تیم آلپاین گفته است:

این حقیقت که آلپاین برای این پروژه انتخاب شده مایه افتخار است. ما با علاقه فراوان وارد این برنامه شدیم و می‌خواهیم با عملکرد خوب تاریخ‌ساز شویم. یک‌بار دیگر با چالشی عظیم روبرو شده‌ایم و می‌خواهیم نام آلپاین و فرانسه را در موتور اسپورت جاودانه کنیم.

لائورنت روسی مدیر اجرای آلپاین نیز افزوده است:

تکامل قوانین این فرصت را در اختیار ما قرار داد تا با علاقه وارد لمانز شویم و دانش و تجربه فنی خود را در چارچوب هزینه‌ای مؤثر به نمایش بگذاریم.

اگرچه در کلاس هایپرکارهای لمانز امسال تنها تیم‌های تویوتا، آلپاین و SCG حضور خواهند یافت اما شرکت‌هایی همچون فراری، پژو و ByKolles ریسینگ نیز در حال توسعه هایپرکارهای خود برای فصل‌های بعدی هستند. پورشه و آئودی نیز وارد کلاس LMDh مسابقات خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.