رونمایی از آلپاین A110 لِجند GT مدل ۲۰۲۱

رونمایی از آلپاین A110 لِجند GT مدل ۲۰۲۱

آلپاین A110 لجند GT به تعداد ۳۰۰ دستگاه و فقط برای بازار اروپا تولید خواهد شد. جدیدترین نسخه از این خودرو قوی‌تر از قبل بوده و پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری توربوی آن که از مدل A110S گرفته شده قدرت ۲۸۸ اسب بخاری و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این خودرو در فرانسه قیمت ۷۱۶۰۰ یورویی دارد.

لجند GT با دو طرح رنگی در دسترس است. برای بدنه می‌توان رنگ نقره‌ای مرکوری و کابین چرمی مشکی به همراه دوخت های خاکستری را سفارش داد. انتخاب دیگر نیز رنگ بدنه آبی و کابین چرم قهوه‌ای می‌باشد. چراغ‌های عقب این خودرو نیز از نوع LED است.

صرف‌نظر از رنگ انتخابی بدنه، این خودرو به رینگ‌های ۱۸ اینچی چند پره مجهز بوده و پشت آن‌ها نیز کالیپرهای ترمز طلایی‌رنگ خودنمایی می‌کند.

جدیدترین نسخه لجند GT به صندلی‌هایی با تنظیم در ۶ جهت مجهز شده است. در کابین این خودرو همچنین پوشش داخلی سقف جیر مانند دیده می‌شود. به این موارد باید عناصر فیبر کربنی در کنسول مرکزی و ورودی‌های هوا را اضافه کرد. یک پلاک نیز زیر کنسول مرکزی نصب‌ شده که شماره تولید خودرو را نشان می‌دهد. این مدل سفارشی به‌صورت استاندارد با حسگرهای پارک جلو و عقب، دوربین دنده‌عقب و سیستم صوتی فوکال عرضه می‌شود.

لجند GT جدید همچون مدل A110S شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۴ ثانیه‌ای دارد. حداکثر سرعت این خودرو به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. تنها گیربکس در دسترس نیز از نوع ۷ سرعته دوکلاچه می‌باشد.

شایعاتی درباره آینده A110 و کلیت برند آلپاین وجود دارد. لوکا دِ مئو مدیرعامل رنو قبلاً علاقه خود به تبدیل آلپاین به یک مینی فراری را ابراز کرده است. او حتی استفاده از قوای محرکه الکتریکی برای این برند را ممکن دانسته است.

البته برنامه‌های کاهش هزینه‌ای اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی شامل ایجاد تغییراتی در کارخانه تولید کننده A110 می‌باشد. به نظر می‌رسد شانس زیادی برای تولید نسل دوم این خودرو وجود ندارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.