روند تکاملی آکورا NSX را تماشا کنید

روند تکاملی آکورا NSX را تماشا کنید

آکورا و کمپانی مادر آن یعنی هوندا دو نسل از NSX را در طول این سال‌ها ساخته‌اند… این‌طور نیست؟ خب بله مشخص است؛ اما با نگاهی نزدیک‌تر به قضیه خواهید فهمید که چیزهای بیشتری هم وجود دارد؛ و این ویدئو به خوبی زوایای پنهان مربوط به این خودروی افسانه‌ای را نشان می‌دهد.

جدیدترین ویدئوی منتشر شده توسط دست‌اندرکاران کانال یوتیوب Cars Evolution روی این سوپرکار پیشرانه وسط ژاپنی تمرکز داشته و از اولین نسل معرفی شده در سال ۱۹۹۰ تا جدیدترین به روزرسانی در نظر گرفته شده برای مدل سال ۲۰۱۹ آکورا NSX را شامل می‌شود.

آکورا NSX اولین بار حدود دو دهه پیش معرفی شد و غوغایی به پا کرد. این محصول کاملاً نزد طرفداران محبوب بود و دینامیک اسپورت و پیشرانه‌ای مشتاق داشت، درست همانند هر محصولی که از امثال فراری و لامبورگینی انتظار داریم.

این خودرو از فریم آلومینیومی (در زمانی که تعداد معدودی از خودروسازان از این فلز سبک‌وزن استفاده می‌کردند)، میله‌های اتصالی تیتانیومی بجای فولادی و سیستم تعلیق تنظیم شده توسط آیرتون سنا (کسی که خودروی فرمول ۱ مک لارن با پیشرانه‌ی هوندا را در آن زمان می‌راند) سود می‌برد.

NSX در طول ۱۵ سالی که روی خط تولید بود بهبودهای بی‌وقفه و نسخه‌های سفارشی متعددی داشت که از کوپه تا تارگا و از تایپ R تا الکس زاناردی را شامل می‌شد.

فاصله بیش از یک دهه‌ای ثابت کرد این زمان ارزش منتظر ماندن را داشته زیرا هوندا سرانجام دومین نسل NSX را در زمانی معرفی کرد که صنعت خودرو پیشرفت‌های زیادی داشته است. دومین نسل این سوپرکار دارای قوای محرکه هیبریدی، گیربکس ۹ سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک است.

نسل جدید این خودرو در مقایسه با نسل قبلی بسیار متفاوت بوده اما همچنان ارزش نام خود را حفظ کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.