روزی که فتل رکورد اسپا را از چنگ پورشه ربود…

روزی که فتل رکورد اسپا را از چنگ پورشه ربود…

زمانی که پورشه ۹۱۹ اوو در ماه آوریل توانست رکورد پیست مشهور اسپا را بشکند همه‌ی ما تحت تأثیر این حرکت ژرمن‌ها قرار گرفتیم اما این رکورد دوام زیادی نیاورد.

همان‌گونه که موتور اسپورت می‌گوید، سه راننده در گرندپری اخیر بلژیک توانستند سریع‌تر از پروتوتایپ پورشه در پیست فرانکوشمپس اسپا حرکت نمایند. سریع‌ترین این رانندگان سباستین فتل بود که یک دور پیست را در زمان ۱ دقیقه و ۴۱.۵۰۱ ثانیه طی کرد و بالاتر از هم‌تیمی خود کیمی رایکونن و لوئیس همیلتون از تیم مرسدس قرار گرفت.

بدین ترتیب فتل توانست رکورد ۱ دقیقه و ۴۱.۷۷۰ ثانیه‌ای پورشه را اندکی ارتقا دهد. پروتوتایپ پورشه ۹۱۹ اوو بر پایه خودروی ۹۱۹ هیبرید که سه بار در لمانز قهرمان شده ساخته شد اما هیچ خبری از محدودیت‌های فیا و ACO در آن نیست. بدون وجود هیچ‌گونه محدودیتی، پورشه بهترین رکورد همیلتون در سال پیش را تقریباً یک ثانیه کامل بهبود بخشید.

این خودروی فوق‌العاده همچنین توانست رکورد استفان بلوف در پیست مشهور نوربرگ رینگ را بشکند و احتمالاً رکورد پورشه در جهنم سبز تا چند وقتی پایدار خواهد بود.

پیرو این رکوردشکنی با فاصله بسیار نزدیک در آخر هفته‌ی گذشته، راننده‌ی پورشه که چند ماه پیش رکورد ۹۱۹ اوو را اسپا را ثبت کرد اعلام کرد تیم این شرکت می‌تواند به پیست بازگشته و رکورد را باز پس بگیرد؛ اما ما باید صبر کرده و منتظر حرکت بعدی پورشه بمانیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.