رها کردن ۱۱ دستگاه فراری کلاسیک در طبیعت!

رها کردن ۱۱ دستگاه فراری کلاسیک در طبیعت!

محصولات فراری را معمولاً در پارکینگ‌های لوکس و گران‌قیمت می‌بینیم بنابراین وقتی داستان متفاوت این خودروها که در طبیعت رها شده‌اند را بشنویم قطعاً سورپرایز خواهیم شد.

ظاهراً ماجرا به سال ۲۰۰۸ بازمی‌گردد، زمانی که ۱۱ دستگاه از محصولات فراری شامل مدل‌های ۴۵۶، تستاروسا، ۳۴۸، ۴۰۰i استرامن اسپایدر، ۳۰۸QV، ۳۰۸ GTS اسپایدر، موندیال و موندیال اسپایدر برای فروش عرضه شده بودند اما در نهایت به این وضعیت درآمده‌اند.

با توجه به تصاویر می‌توان گفت که خودروها در شرایط اسف‌باری قرار دارند و احیای آن‌ها کاری زمان‌بر خواهد بود و سرمایه‌ی قابل‌توجهی را طلب خواهد کرد.

بدنه‌ی برخی از این فراری‌ها زنگ زده و اثری از رنگ نیست و برخی نیز فاقد شیشه‌های جانبی هستند. کابین اکثر خودروها نیز پر از گردوغبار بوده و با نگاهی به داشبورد تستاروسا تأسف بیشتری خواهیم خورد چراکه چرم آن کاملاً از بین رفته است.

این خودرو در لیک وی تگزاس به این حال‌وروز افتاده‌اند و دلیل رها شدن آن‌ها به اختلاف بین مالک و مدیریت پارکینگ برمی‌گردد. مالک هم پس از آن تلاش داشته همگی خودروها را یکجا به فروش برساند.

متأسفانه او در سال ۲۰۱۷ از دنیا رفته و خانواده‌اش نیز دوباره به فکر فروش خودروها افتاده‌اند اما به نظر می‌رسد این بار وضعیت مساعدی برای این کار نخواهند داشت.

فعلاً مشخص نیست که چه تعداد از خودروها به فروش رفته یا خواهند رفت اما قطعاً هر فرد علاقه‌مند به دنیای خودرو با دیدن وضعیت این خودروها و به ویژه محصولات کلاسیک محبوبی همچون تستاروسا یا ۳۰۸QV عمیقاً متأسف خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.