رنو Le 5 کانسپت، خاطره بازی فوق‌العاده با روزگار گذشته!

رنو Le 5 کانسپت، خاطره بازی فوق‌العاده با روزگار گذشته!

رنو ۵ یکی از مشهورترین و نمادین‌ترین هاچبک های اروپایی بوده و هنوز هم خاطرات زیادی با دیدن آن زنده می‌شود.

یکی از طراحان ایتالیایی با نام مارکو مالتیس رندری مجازی از نسخه مدرن شده این خودرو را طراحی کرده و حاصل کار واقعاً چشم‌نواز شده است.

درحالی‌که رنو ۵ قدیمی کاملاً سرراست و ساده طراحی شده بود مالتیس خطوط کلاسیک آن خودرو را در محصولی مدرن جا داده و خودروی جدید با نام رنو Le 5 کانسپت معرفی شده است. این خودرو در عین اینکه مدرن است اما همان ظاهر آشنای رنو ۵ قدیم را به همراه دارد.

در بخش جلو شاهد چراغ‌های LED با طراحی متمایزی هستیم. دیلایت های عمودی نیز با نواری نورانی همراه شده‌اند و نشان رنو نیز در این میان خودنمایی می‌کند. درست زیر آن‌ها یک جلوپنجره بسته قرار دارد که به قوای محرکه الکتریکی این کانسپت اشاره می‌کند. ورودی‌های هوا نیز دارای عناصر طلایی‌رنگ هستند.

در بخش کناره‌ها می‌توانیم جذاب‌ترین نمای خودرو را ببینیم زیرا LE 5 کانسپت از کاپوتی کوتاه، گلگیرهای شیک و رکاب‌های آئرودینامیک سود می‌برد. از دیگر موارد قابل‌ذکر می‌توان به ستون A مشکی اشاره کرد که ظاهر اسپرت‌تری را به ارمغان آورده‌اند.

سقف با رنگ متفاوت، دوربین‌های جدید بجای آینه‌های سنتی و رینگ‌های آئرودینامیک با طراحی سه پره نیز جزو دیگر ویژگی‌های این کانسپت زیبا هستند. ستون C زاویه‌دار نیز فوق‌العاده از کار درآمده و دارای عناصر سه رنگ پرچم فرانسه است.

همین طراحی آوانگارد در بخش عقب نیز دیده می‌شود جایی که شیشه‌ی بزرگ پشتی با چراغ‌هایی منحصربه‌فرد احاطه شده است. همچنین می‌توانیم سپر مینیمالیستی با عناصر طلایی مشابه بخش جلو را تشخیص دهیم.

در کل این کانسپت ظاهر فوق‌العاده‌ای داشته و در صورت تبدیل شدن به واقعیت می‌تواند رقیبی درخور برای خودروهایی همچون مینی کوپر SE باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.