رنو به دنبال کاهش تعداد محصولات خود است

رنو به دنبال کاهش تعداد محصولات خود است

لوکا دِ مئو مدیرعامل رنو از برنامه “Renaulution” این برند در چهاردهم ژانویه رونمایی خواهد کرد و به نظر می‌رسد فرانسوی‌ها به دنبال اتخاذ برخی تصمیمات مهم هستند.

جزئیات چندانی از این برنامه در دست نیست اما برخی خبرگزاری‌ها می‌گویند برنامه رنو اساساً روی کاهش هزینه‌ها تمرکز دارد. این امر از طریق برخی تصمیمات همچون کاهش تعداد محصولات تحقق خواهد یافت.

فعلاً مشخص نیست کدام محصولات رنو حذف خواهند شد اما گفته می‌شود دِ مئو به دنبال کاهش حدود ۳۰ درصدی سبد محصولات و سرویس‌های رنو است. محصولات کم‌فروش بی‌شک جزو اولین خودروهای حذف شده خواهند بود و بنابراین تالیسمان می‌تواند جزو قربانیان این برنامه باشد چراکه فروشش بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته و سال پیش به ۱۶۴۰۵ دستگاه در اروپا رسیده است. خبرهای پیشین نشان داده بودند احتمال حذف مدل‌های اسپیس و سنیک نیز وجود دارد.

جدای از حذف برخی محصولات ظاهراً برنامه تحول رنو به دنبال عدم توسعه تکنولوژی‌هایی است که به‌صورت فوری قابل‌استفاده نیستند. این خودروساز فرانسوی همچنین می‌خواهد استراتژی جهانی واقع‌بینانه‌تری اتخاذ کند زیرا دِ مئو اذعان داشته گسترش عملیات جهانی رنو نتایج مورد انتظار را برآورده نساخته است. به همین خاطر احتمال دارد تلاش‌های رنو در چین بیشتر به شرکای محلی متکی شود.

خب صحبت از شرکا شد و باید گفت رنو به اتحاد خود با نیسان و میتسوبیشی متعهد است. دِ مئو گفته شکستن این اتحاد باعث خواهد شد هر سه خودروساز به لیگ دسته دوم خودروسازان سقوط کنند. او گفته در حال حاضر پروژه‌هایی جادویی در دست توسعه هستند.

هنوز مشخص نیست این پروژه‌ها مربوط به چه هستند اما انتظار می‌رود الکتریکی سازی نقش مهمی در آینده رنو داشته باشد. پیش‌نمایش این مسیر با کانسپت مگان eVision انجام شده و مقامات آلپاین نیز به عرضه محصولات پرفورمنس الکتریکی با همان پلتفرم نیسان آرییا اشاره کرده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.