رنو: آلپاین می‌تواند یک “مینی فراری” باشد!

رنو: آلپاین می‌تواند یک “مینی فراری” باشد!

احتمالاً تاکنون با دیدن برند آلپاین به این فکر کرده‌اید که جای یک سوپرکار هیجان‌انگیز در سبد محصولاتش خالی است. مدیرعامل جدید رنو آقای لوکا دِ مئو نیز تقریباً چنین تفکراتی داشته و به مسیر پیش روی آلپاین می‌اندیشد.

آلپاین پس از دو دهه غیبت دوباره احیا شده و بنابراین می‌توانیم تصور کنیم که این شرکت فرانسوی چقدر از رقابتی واقعی با برندی همچون فراری دور شده است.

البته دِ مئو می‌خواهد این برند اسپورت را ارتقا دهد برندی که فعلاً فقط A110 را ارائه می‌کند. یکی از اولین تصمیم‌های این مدیر تازه‌نفس در رنو تغییر نام تیم فرمول ۱ رنو و حضور با نام آلپاین فرمول ۱ در فصل آتی مسابقات می‌باشد.

هفته پیش بود که مدیرعامل این خودروساز فرانسوی گفت اگر برنامه مسابقات و تکنولوژی پیشرفته رنو با هنر و صنعت آلپاین ترکیب شود “شما می‌توانید یک مینی فراری داشته باشید.”

هم‌اکنون قیمت نسخه پرفورمنس A110S در فرانسه معادل ۸۰ هزار دلار بوده درحالی‌که ارزان‌ترین محصول فراری قیمتی بیشتر از ۲۰۰ هزار دلار دارد و این امر نشان دهنده‌ی میزان تلاشی است که رنو باید برای رقابت در سطح فراری انجام دهد.

فروش جهانی A110 از سال ۲۰۱۷ تاکنون خیلی عالی نبوده و سال پیش تنها ۴۸۳۵ دستگاه از این خودرو به فروش رفت. دِ مئو چند روز قبل اطلاعات بیشتری از آینده آلپاین را منتشر ساخت و گفت که این شرکت احساس بیشتری را به سبد محصولات الکتریکی رنو اضافه خواهد کرد.

او همچنین گفته است: “اینکه فکر کنیم می‌توانیم فروش ۱ میلیون دستگاهی را با آلپاین تجربه کنیم منطقی نخواهد بود.”

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.