رندر کیا K900 فیس لیفت، در جست‌وجوی خوشبختی!

رندر کیا K900 فیس لیفت، در جست‌وجوی خوشبختی!

K900 بچه‌ای است که در خانواده کیا به دردسر افتاده و سال پیش تنها ۳۹۰ دستگاه از آن در آمریکا به فروش رفته است. موضوع بدتر اینکه همین میزان فروش ناچیز نیز حاکی از افت ۱۰ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۸ می‌باشد. همه‌ی این‌ها باعث به وجود آمدن یک سوال منطقی می‌شوند: آیا تولید K900 اصلاً توجیه اقتصادی دارد؟!

ما پاسخ این سوال را نمی‌دانیم اما Kolesa.ru معتقد است این سدان لوکس کره‌ای هنوز هم سرنوشت روشنی خواهد داشت. همین امر باعث شده وب‌سایت مذکور اقدام به انتشار رندری از نسخه فیس لیفت K900 بکند.

واضح است که این خودرو همان نسل فعلی K900 بوده اما دگرگونی‌های زیادی را تجربه کرده و در بخش جلو شاهد ظاهر گیراتری هستیم که از جلوپنجره به‌روز شده کیا سود می‌برد. چراغ‌های جلوی عضلانی‌تر نیز بر جذابیت کلی این بخش افزوده‌اند.

همین داستان در بخش عقب نیز صادق است. خطوط کلی بدنه تغییری نکرده اما چراغ‌هایی با گرافیک‌های سه‌بعدی و عمیق‌تر و نواری LED دیده می‌شوند. یک نوار کرومی نیز در بخش پایینی سپر بکار رفته است. تریم کرومی جدید و رینگ‌های متفاوت هم تکمیل کننده K900 فیس لیفت موردبحث هستند.

فعلاً هیچ خبری درباره نسخه فیس لیفت شده این سدان لوکس منتشر نشده است. K900 همواره گزینه‌ای مناسب در بازار لوکس‌ها بوده اما در کلاسی به شدت رقابتی می‌توان آن را فراموش کرد. احساس می‌کنیم کیا یک شانس دیگر برای این خودرو قائل شده و تا دو سال آینده K900 را عرضه خواهد کرد. البته فعلاً مشخص نیست که آیا این خودرو چنین فیس لیفت سنگینی را تجربه خواهد نمود یا خیر.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 17 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.