رندر نسل تازه هیوندای النترا، آیا زبان طراحی هیوندای دوباره تغییر کرده است؟

رندر نسل تازه هیوندای النترا، آیا زبان طراحی هیوندای دوباره تغییر کرده است؟

دو سال از معرفی آخرین نسل النترا می‌گذرد و حال زمان آن رسیده که هیوندای چهره سدان متوسطش را تغییر دهد.

اخیرا شاهد تصاویر جاسوسی از نسل تازه النترا بوده‌ایم که در سراسر وب پخش شده‌اند. نسل کنونی النترا حدودا ۲ سال عمر دارد و حال، هیوندای تصمیم گرفته تا آن را تازه‌سازی کند. ممکن است نسخه جدید این خودرو تا سال ۲۰۲۴ نیز روانه بازار نشود اما به لطف فناوری، هم‌اکنون می‌توان چهره احتمالی آن را مشاهده کرد.

طراح دیجیتال، «Kolesa.ru»، مسئول طراحی این رندرها است و باتوجه به خط مشی نسخه‌های مفهومی اخیر هیوندای و تصاویر جاسوسی، تصاویر زیر را به‌عنوان چهره احتمالی این خودرو منتشر کرده است. مهم‌ترین المان‌های این فیس‌لیفت تازه استفاده از چراغ جلوی یکپارچه هیوندای است که برای نخستین‌بار در مدل «استاریا» استفاده شد و جای خود را در محصولاتی چون نسل تازه گرنجور نیز باز کرد.

در این رندر، پیکربندی ستون‌ها و خطوط جانبی بدنه تغییری نکرده‌اند و طراح تنها به تغییر بخش‌هایی چون چهره جلو و عقب این خودرو بسنده کرده است. جلوپنجره مش‌بندی‌شده جدید هیوندای به‌همراه چراغ‌های LED روز در کنار این جلوپنجره از سایر بخش‌های قابل‌توجه آن هستند. فرم کاپوت نیز (به‌جز دو میانی) کاملا بی‌تغییر مانده است.

در عقب این خودرو نیز هماند روند مشاهده می‌شود؛ چراغ‌های جدید با همان سبک‌وسیاق آشنا هیوندای، نشان نامی النترا و گرافیک‌های جدید بالچه کوچک روی در صندوق و سپر ازجمله تغییرات این طرح محسوب می‌شوند.

نسخه ۲۰۲۳ این خودرو در بازار آمریکا از قیمت ۲۰.۵ هزار دلار شروع می‌شود تا ۲۴.۲ هزار دلار برای نسخه هیبریدی ادامه می‌یابد. نسخه عملکردبالا و پرچمدار النترا N نیز با قیمت ۳۲.۶ هزار دلار دردسترس خریداران قرار گرفته است.

نسخه پایه النترا از یک موتور درون‌سوز تنفس‌طبیعی ۲ لیتری سود می‌برد که در نسخه هبریدی حجمی ۱.۶ لیتری دارد. نسخه توربوشارژشده این موتور در النترا N حداکثر ۲۸۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این قدرت از طریق یک جعبه‌دنده ۶ سرعتی دستی یا دو کلاچه خودکار به چرخ‌های النترا منتقل می‌شود.

باتوجه به اینکه هیوندای با معرفی استاریا و گرنجور جدید، سبک طراحی تازه خود را به همگان نشان داد، احتمال می‌رود نسل بعدی سایر محصولاتی چون النترا و… نیز همین روند را دنبال خواهند کرد. نظر شما درباره این رندر چیست؟ آیا طراحی محصولات هیوندای به پختگی لازم برای رقابت با مدل‌های به‌نام اروپایی رسیده است؟!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.