رندر مینی‌ ون تسلا، پیش‌نمایشی از حمل و نقل آینده

رندر مینی‌ون تسلا، پیش‌نمایشی از حمل و نقل آینده

سال آینده تسلا مینی‌ون خود را به شکل کانسپت رونمایی خواهد کرد و به جهان نشان خواهد داد که اعتقاد ایلان ماسک برای حل مشکل حمل‌ونقل عمومی چه چیزی می‌تواند باشد.

درحالی‌که هم‌اکنون برای ما مشخص نیست که مینی‌ون تسلا چه شکلی به خود خواهد گرفت اما می‌دانیم که این خودرو بر پایه‌ی مدل X خواهد بود و البته واضح است که قوای محرکه‌ی آن الکتریکی بوده و تلاش دارد تا با رانندگی نیمه‌خودکار مسافران را جابجا کند.

با توجه به تلاش‌های زیاد تسلا برای تحقیق و توسعه درباره‌ی این خودرو، آیا امکان دارد که تسلا مینی ون کوچک‌تری را نیز برای خانواده‌ها بسازد؟ خب Theophilus Chin تصور خود از ظاهر این خودرو را به تصویر کشیده است.

از آنجایی که ایلان ماسک در برنامه‌ی مستر خود وجود چنین مدلی را ذکر نکرده، بسیار غیرمحتمل است که این شرکت ونی به این شکل را بسازد. به علاوه، مدل X قادر است تا ۷ نفر را جابجا کند و به‌هرحال از این نظر توانایی خوبی دارد.

بااین‌وجود، این تصاویر به ما ایده‌ای از شکل احتمالی مینی‌ون تسلا را می‌دهند هرچند که در مقیاسی کوچک‌تر به چشم بیایند. با در نظر گرفتن اینکه زیبایی‌شناسی چقدر برای تسلا مهم است، بیش از آنکه شاهد اتوبوس تجاری عادی باشیم، شاید بتوانیم خودرویی با طراحی شبیه ونی اسپورت را در آینده ببینیم.

منبع: carscoops

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.