رندر مرسدس E کلاس با چراغ‌های خاطره‌ انگیز ۴ تایی

رندر مرسدس E کلاس با چراغ‌های خاطره‌انگیز ۴ تایی

مرسدس بنز در حال کار روی نسخه‌های به‌روز شده‌ی E کلاس سدان و استیشن است و قبلاً تصاویر جاسوسی منتشر شده خبر از تغییرات ملایم داده‌اند. این خودروساز آلمانی راه تغییرات تکاملی را در پیش گرفته و نمای جلوی آن کمی اصلاح شده و چراغ‌های جلوی نرم‌تر و جلوپنجره‌ای متفاوت بکار رفته‌اند. این موضوع جای تعجبی ندارد زیرا تاریخچه‌ی معاصر مرسدس نشان می‌دهد که محصولات فیس لیفت این شرکت از نظر طراحی تغییرات زیادی ندارند.

اما طراحان دنیای خودرو نظرات جالبی دارند و اخیراً هم طراحی متفاوتی برای E کلاس در نظر گرفته‌اند. رندرهای جدید چهار چراغ خاطره‌انگیز را در نمای جلو جای داده‌اند. این ویژگی اشاره‌ای واضح به E کلاس اتاق W210 دارد که در سال ۱۹۹۶ معرفی شد. شاید در نگاه اول ظاهر خودرو عجیب باشد اما با گذشت زمان چشمتان به آن عادت کرده و آن را بهتر خواهید دانست.

آخرین نسل از مرسدس E کلاس که دارای طراحی چراغ‌های جداگانه‌ی گرد بود در سال ۲۰۰۲ معرفی شد. این خودرو طراحی بسیار خوبی داشت ولی در سال ۲۰۰۹ جای خود را به نسل W212 با طراحی معمولی داد. خوشبختانه نسل فعلی این خودرو که در سال ۲۰۱۶ از راه رسیده از نظر طراحی کلی خودرویی شیک و خاص است.

اما بد نیست نگاهی به E کلاس W210 بیندازیم که اولین مرسدس بنز تاریخ با چراغ‌های جلوی زنون بود. حدود دو دهه بعدتر شاهد ارائه‌ی چراغ‌های جلوی LED هستیم که به‌صورت خودکار میزان توزیع نور را تنظیم کرده و همچنین رانندگان مقابل را اذیت نمی‌کند. هر چراغ جلوی این خودرو دارای ۸۴ عدد LED قابل‌کنترل است که منجر به تطبیق بهتر با ترافیک پیش رو می‌شود.

البته این رندر یک طرح مطالعاتی و تمرینی بوده و شانس تولید E کلاس فیس لیفت با چنین طراحی‌ای نزدیک به صفر است. احتمالاً اواخر سال جاری یا اوایل سال ۲۰۲۰ شاهد معرفی این خودرو خواهیم بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.