رندر مرسدس-ای ام جی S63 2022، موشک لوکس و قدرتمند…

رندر مرسدس-ای ام جی S63 2022، موشک لوکس و قدرتمند…

از آنجایی که AMG اقدام به ارتقای اکثر محصولات مرسدس می‌کند بنابراین مطمئن هستیم نسل جدید S کلاس نیز روانه تأسیسات بازوی پرفورمنس ستاره سه پر دنیای خودرو خواهد شد. بله مدل S65 دوازده سیلندر دیگر به خاطرات پیوسته اما مدل S63 وارد نسل جدید خواهد شد و ظاهراً برادر جدیدی با نام S73 نیز در دسترس خواهد بود. گفته شده هر دو خودرو از قوای محرکه الکتریکی شده سود خواهند برد.

باور بر این است مدل‌های S63e و S73e به قوای محرکه هیبریدی مجهز می‌شوند. یکی از طراحان مشهور دنیای خودرو یعنی X-Tomi دیزاین نسخه S63 را در ذهن خود تجسم کرده و حاصل کار خودرویی با جلوپنجره مخوف دارای میله‌های عمودی و طرح مشکی مات است. سپر این خودرو نیز گیراتر از مدل‌های استاندارد بوده و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر را در خود جای داده است.

این همان بهبودهای تیپیکالی است که از S کلاس حاضر در کلاس AMG انتظار داریم. همچنین ارتفاع این خودرو کمتر شده و رینگ‌های بزرگ‌تری نیز زیر S63 جا خوش کرده‌اند. در این رندر نمی‌توانیم بخش عقب خودرو را ببینیم اما در صورت وجود یک دیفیوزر اسپورت و چهار خروجی اگزوز تعجب نخواهیم کرد.

اولین مدل S63e تاریخ ظاهراً به پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو و واحدی الکتریکی در بخش عقب مجهز خواهد شد. طبق گفته‌های اتوکار این مجموعه قدرت حدود ۷۰۰ اسب بخار خواهد داشت. مدل قوی‌تر S73e از همان پیشرانه استفاده کرده اما قدرتی فراتر از ۸۰۰ اسب بخار را ارائه خواهد کرد. قرار است این دو خودرو از باتری ۲۰ کیلووات ساعتی استفاده کنند.

در آینده نسخه مایباخ نیز تولید خواهد شد. این خودرو در نمایشگاه گوانگ ژو رونمایی می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.