رندر غیررسمی از مرسدس بنز GLE فیس لیفت

رندر غیررسمی از مرسدس بنز GLE فیس لیفت

مرسدس بنز GLE در آینده‌ای نزدیک فیس لیفت خواهد شد. نسل فعلی این شاسی‌بلند لوکس در سپتامبر ۲۰۱۸ رونمایی شده اما ظاهراً ژرمن‌ها قبلاً در حال تست نسخه به‌روز شده این خودرو در معابر عمومی بوده‌اند.

ماه پیش بود که اولین تصاویر نسخه فیس لیفت این خودرو با برخی پوشش‌های استتاری رویت شد. اگرچه هنوز برای قضاوت کردن زود است اما حدس می‌زنیم نسخه به‌روز شده این خودرو در راه بوده اما تغییرات کمی نسبت به مدل کنونی خواهد داشت.

به تازگی Kolesa رندرهایی از نسخه فیس لیفت شده مرسدس بنز GLE را منتشر کرده است.

از نظر بصری می‌توان گفت این خودرو از چراغ‌های جلوی موجود در S کلاس استفاده کرده و این یک تغییر ملایم اما متمایز است. در بخش عقب مدل موجود در تصاویر می‌توانیم تغییراتی در گرافیک چراغ‌ها را مشاهده کنیم که آن‌هم با الهام از سدان پرچم‌دار مرسدس طراحی شده است. جدای از این‌ها تغییرات زیادی را در رندرهای GLE به‌روز شده نمی‌بینیم. البته با توجه به اینکه شاسی‌بلند مرسدس خودروی نسبتاً جدیدی محسوب می‌شود این تغییرات حداقلی کاملاً قابل‌انتظار بوده است.

انتظار می‌رود در کابین این خودرو نیز برخی تغییرات ملایم دیده شود که می‌تواند شامل ارتقای نرم‌افزاری باشد.

ازآنجایی‌که GLE فعلاً در ابتدای سیکل عرضه خود قرار دارد بنابراین احتمال معرفی نسخه فیس لیفت آن در اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۲ وجود خواهد داشت. این خودرو شاید به عنوان مدل ۲۰۲۳ در بازار آمریکا عرضه شود و نسخه الکتریکی معادل آن نیز با نام EQE روانه بازار گردد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
18 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.