رندری سؤال‌برانگیز از نسل بعدی ب‌ام‌و سری ۵

رندری سؤال‌برانگیز از نسل بعدی ب‌ام‌و سری ۵

نسل بعدی ب‌ام‌و سری ۵ اولین بار در خیابان‌ها رؤیت شده و هم‌اکنون بر اساس همان تصاویر جاسوسی شاهد تولید رندرهایی از این خودرو هستیم. Kolesa زمان را از دست نداده و این سدان آلمانی را در فضای مجازی تجسم کرده است.

نمونه پیش‌تولیدی این خودرو از پوشش‌های زیادی استفاده کرده بود اما احتمالاً سری ۵ نسل G60 فاقد جلوپنجره بزرگ‌ سری ۳ و ۴ خواهد بود. البته واضح است که جلوپنجره سری ۵ جدید پهن‌تر از قبل شده ولی هنوز شکل عادی خود را حفظ کرده و راهی به بخش پایینی سپر پیدا نکرده است.

در نمونه‌های پیش‌تولیدی رؤیت شده چراغ‌های مدل نهایی نصب نشده بود بنابراین آنچه که در این رندرها مشاهده می‌کنید کاملاً گمانه‌زنی طراح هستند هرچند اگر سری ۵ از نظر طراحی دنباله‌روی برادر بزرگ‌تر خود یعنی سری ۷ باشد سورپرایز نخواهیم شد. در بخش عقب ادغام مناسب اسپویلر با صندوق‌عقب را شاهد هستیم که فرم یکدستی ایجاد کرده است.

انتظار می‌رود محصول واقعی تفاوت‌هایی با این رندرها داشته باشد اما امیدواریم تصمیم ب‌ام‌و مبنی بر حفظ ابعاد معمول جلوپنجره سری ۵ جدید نهایی شده باشد چراکه انتقادات زیادی به طراحی این بخش از خودرو در سری ۳ و ۴ وجود دارد.

بر اساس برچسب‌های روی سپر مدل‌های پیش‌تولیدی دیده شده، سری ۵ جدید احتمالاً دارای نسخه‌های پلاگین هیبریدی و الکتریکی خواهد بود. این موضوع کاملاً قابل‌انتظار است زیرا سری ۷ بزرگ‌تر هم استراتژی مشابهی را دنبال خواهد کرد.

نسل جدید ب‌ام‌و سری ۵ کد G60 امسال معرفی نخواهد شد و انتظار می‌رود سال آینده پدیدار شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
17 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.