رندری زیبا از نسل جدید پژو ۵۰۸

رندری زیبا از نسل جدید پژو ۵۰۸

در زمان کنونی دوقلوهای سیتروئن C5 و پژو ۵۰۸ قادر نیستند تا با رقبای ژرمنی شانه به شانه بتازند. به همین دلیل است که این سدان های میدسایز در نسل جدید خود دگرگونی‌های عمیقی را تجربه خواهند کرد. محصول سیتروئن استایلی شبیه کانسپت این شرکت خواهد داشت درحالی‌که پژو فرم جذاب‌تر فست بک را به خود خواهد گرفت. این را تصاویر جاسوسی قبلی نشان داده‌اند.

نسل بعدی پژو ۵۰۸ که کاملاً از صفر کار خود را شروع کرده بسیار متفاوت‌تر از مدل کنونی خواهد بود. کانسپت Exalt متعلق به سال ۲۰۱۴ احتمالا نشانی خوب از چیزی خواهد بود که انتظار داریم و از آنجایی که این خودرو بسیار برجسته است شانس زیادی برای زیبا بودن ۵۰۸ جدید وجود دارد. کانسپت جدیدتر Instinct نیز می‌تواند نقشه راه دیگری برای پژو باشد.

نسل جدید ۵۰۸ که سال آینده از راه خواهد رسید بر پایه پلتفرم EMP2 گروه پژو-سیتروئن ساخته خواهد شد و کابین کاملاً جدیدی خواهد داشت. تصاویر جاسوسی اخیر به‌کارگیری دومین نسل کابین i-Cockpit را نشان داده‌اند. علاوه بر این موضوع، کیفیت کابین نیز افزایش خواهد یافت تا پژو بتواند رقابت بهتری با نمونه‌هایی چون اینسیگنیا، موندئو، پاسات و ساپرب داشته باشد.

اگرچه توسعه سیتروئن C5 نیز ادامه دارد اما شانس حضور آن در اروپا کم است بنابراین پژو ۵۰۸ باید تک و تنها به جنگ رقبا برود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.