رندری جذاب از میتسوبیشی لنسر اوو آینده

رندری جذاب از میتسوبیشی لنسر اوو آینده

میتسوبیشی یکی از ساده‌ترین سبدهای محصولات را بین خودروسازان مطرح جهانی دارد اما اینجا نمی‌خواهیم درباره این موضوع بحث کنیم بلکه می‌خواهیم بگوییم زنده کردن لنسر اوولوشن می‌تواند نقطه تغییر فوق‌العاده‌ای برای این برند باشد. رندرهای جدید منتشر شده توسط رین پریسک نشان دهنده ظاهر احتمالی نسل جدید اوولوشن است هرچند چنین خودرویی هرگز تولید نخواهد شد.

طراح در خلق این کانسپت مجازی یک سدان نرم و کم ارتفاع را به عنوان نقطه شروع انتخاب کرده است، خودرویی که دارای قوس‌های چرخ گیرا و خط شانه قدرتمندی می‌باشد. این خودرو به‌طور قابل‌توجهی طویل‌تر و کم ارتفاع‌تر از اوو X بوده و قطعاً دارای تمامی ویژگی‌های لازم برای ترساندن خودروهایی همچون سوبارو WRS STI است.

در نمای جلو شاهد چراغ‌های LED و جلوپنجره مشکی گیرایی هستیم که اینترکولر بزرگی را پشت خود پنهان کرده است. این خودرو همچنین دارای دو خارج کننده هوای بزرگ در کاپوت بوده و قوس‌های چرخ جلو نیز بر ابهت آن افزوده‌اند. دیگر مورد قابل ذکر رینگ‌های مشکی‌رنگی هستند که توسط لاستیک‌های دیواره کوتاهی احاطه شده‌اند.

در پروفایل جانبی اوولوشن آینده خیزهای قابل‌توجهی را می‌بینیم که ظاهر این سدان ژاپنی را ارتقا بخشیده‌اند. تصویری از بخش عقب این خودرو منتشر نشده اما نصب یک بال بزرگ مشهود است.

میتسوبیشی در حال حاضر روی تولید شاسی بلندها و کراس اوورها تمرکز کرده و خبری از سدان های نمادین آن نیست بنابراین شانس تولید چنین خودرویی وجود ندارد. احتمالاً میتسوبیشی در آینده نسخه‌ای اسپورت تر از یکی از شاسی بلندهای خود را تولید کند تا خاطرات خوش اوولوشن خیلی هم از حافظه‌ها پاک نشود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
18 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.