رندری جالب از ب‌ام‌و X8 M

رندری جالب از ب‌ام‌و X8 M

اوایل سال جاری بود که در خبرها آمد ب‌ام‌و X8 M نه تنها قوی‌ترین شاسی‌بلند باواریایی ها بلکه قوی ترین خودروی M تاریخ خواهد بود. نیروبخش این خودرو قوای محرکه پلاگین هیبریدی خواهد بود که برای اولین بار در سینه یک خودروی M کامل قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود این سوپر شاسی‌بلند آلمانی قدرتی معادل ۷۵۰ اسب بخار تولید کند که به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از خروجی ۶۱۷ اسبی پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بکار رفته در محصولاتی همچون M5 کامپتیشن می‌باشد.

اما ظاهر این خودرو چگونه خواهد بود؟ ما هم مثل شما از پاسخ این سوال هراسانیم زیرا با توجه به زبان طراحی اخیر ب‌ام‌و شاید شک و تردیدهایی دراین‌باره وجود داشته باشد؛ اما به تازگی یکی از صفحات خودرویی موجود در شبکه‌های مجازی رندری از X8 M را منتشر کرده است.

همان‌گونه که انتظار می‌رود این خودرو یک شاسی‌بلند کوپه مانند است که از برخی ویژگی‌های محصولات M برخوردار می‌باشد. چراغ‌های نازک خودرو بسیار شبیه X7 بوده و بین چراغ‌ها نیز جلوپنجره‌ای با ابعاد نسبتاً مناسب قرار گرفته است. البته ابعاد جلوپنجره در مقایسه با خودروهایی همچون سری ۷ فیس لیفت و سری ۴ کوپه جدید کوچک به نظر می‌رسد.

تصاویر جاسوسی برادر کوچک‌تر یعنی X4 M باعث می‌شوند باور کنیم شاید این شاسی بلندهای کوپه از جلوپنجره‌های بسیار بزرگ ب‌ام‌و استفاده نخواهند کرد. البته انتظار داریم ورودی‌های هوای بزرگ به همراه عناصر مشکی براق و آینه‌های خاص M در این قدبلند جدید دیده شوند.

البته فاصله نسبتاً زیادی بین قوس‌های چرخ و لاستیک‌ها وجود دارد و خطوط هم بیشتر به سمت عقب خودرو کشیده شده‌اند. با توجه به ابعاد بزرگ ب‌ام‌و X6 M قطعاً دیدن X8 M از نزدیک تجربه جالبی خواهد بود.

قبلاً نیز X-Tomi Design رندری از بخش جلو و عقب این خودرو را منتشر کرده بود هرچند تفاوت‌هایی بین آن‌ها وجود داشت. شاید این خودرو رقیب مستقیمی از آئودی یا مرسدس بنز نداشته باشد اما خب رقبایی برای X4 و X6 وجود دارد. ب‌ام‌و هنوز اخبار رسمی درباره تولید X8 M را منتشر نکرده اما اگر چنین خودرویی تولید شود قطعاً با یکی از سریع‌ترین شاسی بلندهای دنیا طرف خواهیم بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.