رندری برجسته از فراری ۶۱۲ GTO III

رندری برجسته از فراری ۶۱۲ GTO III

اگر علاقه‌مند پر و پا قرص صنعت خودرو بوده و از حافظه‌ای قوی برخوردار هستید شاید رندرهایی برجسته از فراری ۶۱۲ GTO در هفت سال پیش را به یاد بیاورید. در این رندرها سوپرکاری جدید با الهام گیری از خودروی نمادین ۲۵۰ GTO به تصویر کشیده بودند.

حالا به زمانه‌ی مدرن می‌رسیم و دوباره رندرهایی جدید و متمایز را داریم که حتی طراحی فوق‌العاده‌تری داشته و نام ۶۱۲ GTO III برای آن انتخاب شده است. رندرهای مورد بحث توسط Sasha Selipanov خلق شده و حداقل از نظر ما، این خودرو ظاهر بهتری از تمامی مدل‌های کنونی فراری دارد.

در نمای جلو چراغ‌هایی را می‌بینیم که به وضوح از مک لارن ۵۷۰S الهام گرفته‌اند. تکمیل کننده‌ی این بخش ورودی‌های بزرگ هوا در دو طرف نمای جلو هستند. ۶۱۲ GTO III همچنین دارای جلوپنجره‌ای بزرگ و سه ورودی کوچک هوای نمادین روی کاپوت است. این ویژگی اولین بار در ۲۵۰ GTO معرفی شده بود.

از نمای جانبی این خودرو یادآور استون مارتین One-77 است. قوس چرخ‌های عقب نیز گیرایی قابل‌توجهی دارند. طراحی بخش عقب کمی عجیب به نظر می‌رسد. در این بخش شاهد سپر مینیمالیستیک و دیفیوزر و البته خروجی‌های دوگانه‌ی اگزوز مشابه اف تایپ هستیم.

خب نظر شما چیست؟ ما آرزو داریم کاش فراری این خودرو را تولید کند!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.