رندری از چهرهٔ احتمالی نسخهٔ تولیدی مرسدس بنز X کلاس

رندری از چهرهٔ احتمالی نسخهٔ تولیدی مرسدس بنز X کلاس

مرسدس بنز چندی پیش از دو نسخهٔ کانسپت وانت X کلاس خود پرده‌برداری کرد و این یعنی ممکن است برخی از ویژگی‌های طراحی این کانسپت‌ها در نسخهٔ نهایی و تولیدی که اواخر سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می‌گردد، بکار روند؛ بنابراین یکی از گرافیست‌های خودرویی رندری را از نسخهٔ تولیدی X کلاس طراحی و ارائه کرده است که شاید به واقعیت نزدیک باشد. این رندر بر اساس نسخهٔ آفرود یا «Powerful Adventurer» از کانسپت X کلاس شکل گرفته و تغییراتی در طراحی آن ایجاد شده است.

طراحی قسمت جلو تقریباً با نسخهٔ کانسپت یکسان مانده است اما وینچ آن حذف شده و در عوض تغییرات مختصری در سپر جلو اعمال شده و دو پروژکتور افقی هم به قسمت بالایی آن اضافه شده است. علاوه بر این، ارتفاع خودرو کمتر شده و مجموعه‌ای از رینگ‌ها و لاستیک‌های مناسب‌تر برای استفاده در جاده‌های معمولی جایگزین نمونه‌های مورداستفاده در کانسپت شده‌اند. در میان این تغییرات، تغییر آینه‌های جانبی هم به چشم می‌خورد.

اما شاید مهم‌ترین تغییر این رندر نسبت به کانسپت Powerful Adventurer، در قسمت عقب آن انجام گرفته باشد یعنی جایی که درِ عقبی تغییر کرده، سپر عوض شده و چراغ‌های نسخهٔ کانسپت هم با یک مجموعهٔ معمولی‌تر جایگزین شده است. البته این چراغ‌ها با نسخهٔ دیگر کانسپت X کلاس یعنی «Stylish Explorer» هم متفاوت است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.