رندری از نسل جدید مرسدس CLS 2018

رندری از نسل جدید مرسدس CLS 2018

برادر بزرگ‌تر و شیک‌تر مرسدس E کلاس که CLS نام دارد کم‌کم به فرم نهایی خود می‌رسد. اگرچه همه‌چیز در زمینه توسعه این خودرو مطابق برنامه‌ریزی‌ها پیش نرفته اما مرسدس تلاش سرسختانه‌ای برای تولید این خودرو داشته است. نسل جدید CLS احتمالاً اواخر سال جاری و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی خواهد شد. قبلاً چندین نمونه پیش‌تولیدی از این خودرو شکار دوربین عکاسان صنعتی شده‌اند.

به تازگی رندرهایی منحصربه‌فرد از این خودرو منتشر شده‌اند تا پیش‌نمایشی از طراحی CLS جدید داشته باشیم. همان‌گونه که در تصاویر مشخص است مرسدس روشی انقلابی در پیش نگرفته و متد مشابه بکار گرفته شده در دو نسل قبل CLS را ادامه داده است.

این رندرها که بر پایه‌ی جدیدترین تصاویر جاسوسی تهیه شده‌اند نشان‌دهنده خط سقف شیب‌دار متمایز و پروفایل چهار درب کوپه کلاسیک است. در نمای جلو یک جفت چراغ LED نرم جلوپنجره‌ی غالب با جزئیات الماس مانند را در بر گرفته است.

نسل جدید CLS همچنان در جایگاهی بین E کلاس و سدان پرچم‌دار S کلاس قرار خواهند داشت و احتمالاً تنها به‌صورت سدان عرضه خواهد شد. نسل قبلی این خودرو نسخه‌ای واگن نیز داشت اما با استقبال سردی از سوی طرفداران مواجه شد.

اما انتظار تغییر زیادی را نیز در کابین نداریم و گفته شده که در طراحی آن از کابین E کلاس الهام گرفته خواهد شد. در حقیقت این خودرو از قطعات کل خانواده E کلاس شامل مدل‌های کوپه و کانورتیبل استفاده خواهد کرد.

برخی اخبار پیشین گفته‌اند نسل جدید CLS نام CLE را به خود خواهد گرفت اما منابع نزدیک به کمپانی گفته‌اند این اتفاق رخ نخواهد داد. در واقع تغییر نام خودرو به CLE به خاطر ساخته شدن بر مبنای E کلاس توجیه‌پذیر است اما انتظار می‌رود مرسدس از همان نام قبلی استفاده کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.