رندرهای نسل جدید ب‌ام‌و سری ۴ بدون جلو پنجرهٔ بزرگ و بحث‌ برانگیز

رندرهای نسل جدید ب‌ام‌و سری ۴ بدون جلوپنجرهٔ بزرگ و بحث‌برانگیز

سرانجام پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و انتشار تصاویر جاسوسی، تیزرها و رندرها، ب‌ام‌و رسماً نسل جدید کوپهٔ سری ۴ را با جلوپنجره‌ای بسیار بزرگ و بحث‌برانگیز معرفی کرده است. این جلوپنجرهٔ بیش‌ازاندازه بزرگ با انتقادات زیادی مواجه شده است و خیلی‌ها هرگز آن‌را نمی‌پسندند؛ اما اگر ب‌ام‌و در سری ۴ جدید از جلوپنجره‌ای معمول استفاده می‌کرد خودرو چه شکلی می‌شد؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال، رندری از نسل جدید سری ۴ با جلوپنجرهٔ کوچک طراحی شده که خیلی خوب به نظر می‌رسد.

در این رندر، جلوپنجرهٔ کلیوی شکل عمودی بزرگ با نمونهٔ کوچک‌تر افقی جایگزین شده که عادت کرده‌ایم آن‌را در دیگر ب‌ام‌وهای مدرن ببینیم. البته این جلوپنجرهٔ جدید به طراحی دماغه و سپر کاملاً جدیدی هم نیاز دارد. بدین منظور ورودی‌های هوای طرفین سپر از نو طراحی شده‌اند و حالت عمودی آن‌ها به فرمی افقی تبدیل شده است. همچنین جلوپنجرهٔ کوچک‌تر موجب ایجاد ورودی هوای بزرگ‌تری در میانهٔ سپر شده است. این تغییرات اما دماغهٔ سری ۴ را بسیار به کوپهٔ بزرگ‌تر سری ۸ شبیه کرده است.

پس‌ازآنکه ب‌ام‌و نسل جدید سری ۴ را معرفی کرد، رئیس طراحی این شرکت «Domagoj Dukec» گفت ب‌ام‌و احساس کرده جلوپنجرهٔ کلیوی عمودی شخصیت مناسبی برای این خودرو دارد. وی همچنین بازار رقابتی را یکی دیگر از دلایلی دانست که موجب شده ب‌ام‌و تصمیم به متمایز کردن سری ۴ با چنین جلوپنجرهٔ بزرگی بگیرد. البته این جلوپنجرهٔ بزرگ در دیگر محصولات ب‌ام‌و بکار نخواهد رفت زیرا این شرکت می‌خواهد هر مدل ظاهر منحصربه‌فرد خود را داشته باشد.

در انتها هم رندری از دوست خوبمان در میدونی، آقای رضا امیری را از این خودرو با جلوپنجره کوچکتر می‌بینید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.