رندرهای فوق‌العاده از مرسدس بنز SLR استرلینگ موس مدرن

رندرهای فوق‌العاده از مرسدس بنز SLR استرلینگ موس مدرن

پس از درگذشت سِر استرلینگ موس افسانه‌ای، یکی از طراحان دنیای خودرو تصمیم گرفته نسخه‌ای مدرن از مرسدس بنز SLR استرلینگ موس را به افتخار این راننده مسابقات طراحی کند.

مرسدس بنز در سال ۲۰۰۹ یکی از مشهورترین خودروهای دنیا را معرفی کرد. SLR استرلینگ موس سفارشی از خودروی مسابقه‌ای ۳۰۰ SLR الهام گرفته بود و از شیشه جلو و سقف استفاده نمی‌کرد. تنها ۷۵ دستگاه از این خودرو ساخته شد. اگرچه آن خودرو بر پایه SLR بنا شده بود اما این طرح مطالعاتی که مشاهده می‌کنید پلتفرم و زیرساخت محصول پرچم‌دار و اسپورت مرسدس یعنی AMG GT را بکار گرفته است.

همانند SLR استرلینگ موس این خودرو هم AMG GT Silver Echo نام گرفته و یک اسپیدستر است. دماغه‌ی خودرو برای شکافتن هوا طراحی شده و کاپوت طویل و اسپلیتر گیرا از جمله ویژگی‌های آن است. چراغ‌های قابل‌توجه و دیلایت های LED نیز در کناره‌ها جای گرفته‌اند تا راننده در زمان عبور از پیچ‌ها میدان دید وسیع‌تری داشته باشد.

نمای عقب هم فوق‌العاده برجسته‌ کار شده و یک جفت برآمدگی بزرگ و نوار نورانی LED در پهنای SLR استرلینگ موس مدرن دیده می‌شوند. همچنین دیفیوزری بزرگ و چراغ باران مشابه خودروهای فرمول ۱ دیده می‌شود.

به منظور اطمینان از اینکه AMG GT Silver Echo صدایی گیرا به اندازه‌ی بدنه‌ی جذابش خواهد داشت یک پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو برای آن تجسم شده و خروجی‌های اگزوز نیز به‌صورت دل‌چسبی از پشت چرخ های جلو به بیرون آمده‌اند. به عنوان یک اسپیدستر ناب این خودرو فاقد شیشه جلوی سنتی بوده و دو بادگیر کوچک در جلوی راننده و سرنشین نصب شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.