رندرهای جالب از نسل جدید میتسوبیشی لنسر

رندرهای جالب از نسل جدید میتسوبیشی لنسر

شاید بسیاری از ما فکر کنیم دهمین نسل میتسوبیشی لنسر به خاطره‌ها پیوسته اما این‌گونه نیست.

باور داشته باشید یا نه اما باید گفت این خودرو که در سال ۲۰۰۷ عرضه شده هنوز هم در برخی بازارها همچون برزیل، مصر و تایوان قابل خریداری می‌باشد.

اگرچه این خودرو در اکثر بازارها به فراموشی سپرده ‌شده اما نام لنسر می‌تواند در آینده به عنوان محصولی جدید زنده شود. اخیراً گفته شده میتسوبیشی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی دوباره‌ی لنسر اوولوشن به عنوان یازدهمین نسل است.

اگر این اتفاق رخ دهد قطعاً در ابتدا شاهد نسخه‌ی استاندارد لنسر خواهیم بود. با توجه به این امر دست‌اندرکاران وب‌سایت Kolesa تصمیم گرفته‌اند رندری از یازدهمین نسل این خودرو طراحی کنند. در طراحی این خودرو تأثیرپذیری از زبان طراحی سپر دینامیک میتسوبیشی مشهود است.

اولین قدم استفاده از جلوپنجره‌ی خاص میتسوبیشی با عناصر کرومی در طرفین است که مشابه آن را در خودروهای اکلیپس کراس و پیکاپ L200 فیس لیفت دیده‌ایم. قدم دوم استفاده از بدنه‌ی رنو مگان سدان است. طراح این خودرو از چراغ‌های LED روان و دیلایت های متمایز استفاده کرده که البته هر دوی این موارد آشنا به نظر می‌رسند چراکه از کانسپت ها و محصولات تولیدی این برند الهام پذیرفته‌اند.

بدنه‌ی دو رنگ با سقف و ستون‌های A خاکستری تیره تضادی جالب با بدنه‌ی سفیدرنگ ایجاد کرده است. همین امر باعث شده ظاهر دینامیک‌تری ایجاد شود زیرا از حقه‌ی سقف شناور در ستون‌های C بهره گرفته شده است. این ویژگی از کانسپت میتسوبیشی انگلبرگ تورر به عاریت گرفته شده است.

در بخش عقب می‌توانیم چراغ‌های LED افقی را ببینیم که طبق جدیدترین روند طراحی خودروها با یک نوار به هم متصل هستند. همچنین سپری اسپورت با قطعه‌ی دیفیوزر مانند نیز در نظر گرفته شده است.

انتخاب بدنه‌ی مگان سدان به عنوان پایه و اساس کار تصادفی نبوده زیرا در خبرها آمده نسل بعدی لنسر از زیرساختی مشابه مگان نسل جدید استفاده خواهد کرد.

نظر شما درباره‌ی این طرح چیست؟ آن را می‌پسندید؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.