رندرهایی جذاب از رنو ۵ آلپاین

رندرهایی جذاب از رنو ۵ آلپاین

۱۴ ژانویه بود که خبرهای جذابی از رنو و زیرمجموعه‌های آن به گوش رسید. این خودروساز فرانسوی در آن روز بازگشت رنو ۵ افسانه‌ای را به عنوان هاچبکی تمام الکتریکی اعلام کرد و همچنین تائید شد آلپاین به برندی الکتریکی تبدیل شده و محصولاتی را با همکاری لوتوس توسعه خواهد داد. طراح مشهور دنیای خودرو یعنی X-Tomi تصمیم گرفته این خبرها را با یکدیگر ترکیب کرده و یک هاچبک داغ و الکتریکی را در فضای مجازی توسعه دهد.

با رنو ۵ آلپاین آشنا شوید، خودرویی که می‌تواند جایگزین معنوی رنو ۵ توربو دهه ۸۰ میلادی باشد. این رندر بر مبنای R5 الکتریک کانسپت شکل گرفته و از رنگ بدنه آبی مختص محصولات آلپاین برخوردار شده است. برخی تغییرات نیز در بخش جلوی خودرو دیده می‌شود. همچنین طراح از رینگ‌های بزرگ‌تر و کاهش ارتفاع کمک گرفته تا یک هاچبک الکتریکی تیز و فرز را به نمایش بگذارد.

شاید این رندر یک تمرین طراحی ساده به نظر برسد اما آلپاین قبلاً تیزری از محصولات خود در آینده را منتشر کرده و به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها خودرویی الکتریکی برای شهر می‌باشد. با توجه به سابقه این برند، اگر بشنویم یکی از محصولات جدید آلپاین در واقع نسخه قوی‌تر رنو ۵ خواهد بود سورپرایز نخواهیم شد.

متأسفانه چیز زیادی درباره نسخه تولیدی رنو ۵ جدید نمی‌دانیم اما از یک‌چیز مطمئنیم و آن اینکه قیمت این خودرو به گونه‌ای خواهد بود که عموم مردم توانایی خریدش را خواهند داشت. این را لوکا دِ مئو رئیس رنو گفته است.

اگر هم در نهایت تولید نسخه پرفورمنس رنو ۵ تائید شود انتظار نمی‌رود که آن را تا چند سال آینده ببینیم. رنو تاریخ دقیقی برای معرفی نسخه استاندارد این خودرو را اعلام نکرده اما حداقل در آینده بسیار نزدیک آن را نخواهیم دید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.