رقیب رپتور از راه رسید، جی‌ام‌سی سی‌یرا آلترین X

رقیب رپتور از راه رسید، جی‌ام‌سی سی‌یرا آلترین X

پس از معرفی نسخه‌های آلترین X از مدل‌های کانیون و سی‌یرا ۱۵۰۰، جی‌ام‌سی این پکیج ویژه را برای مدل سی‌یرا ۲۵۰۰HD هم ارائه کرده است. این مدل از نوع دو دیفرانسیل و دو کابین است که تغییراتی در ظاهر آن ایجاد شده و تا حد زیادی هم به توانایی‌های آفرودش اضافه شده است. همچنین جی‌ام‌سی تریم مشکی‌رنگی را برای این وانت قدرتمند ارائه کرده که ظاهری مخوف و گیرا به آن بخشیده است.

سی‌یرا ۲۵۰۰HD آلترین X، بر روی رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی‌رنگی قرار گرفته است که با لاستیک‌های ۲۷۵ گودیر پوشیده شده‌اند. همچنین این خودرو به‌صورت استاندارد به کیت تعلیق Z71 و قفل دیفرانسیل عقب اتوماتیک ایتون مجهز شده است. از دیگر تجهیزات این وانت تنومند آمریکایی نیز می‌توان به زیر رکابی‌های اسپرت مشکی‌رنگ، دستیار پارک جلو و عقب، پوشش‌های محافظ قسمت‌های زیرین، قفل درِ عقب با ریموت، چراغ‌های LED عقب، چراغ‌های LED روی سقف و باربند اسپرت اشاره کرد.

در داخل کابین هم سی‌یرا ۲۵۰۰HD آلترین X مجهز به پوشش کامل چرمی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سیستم شارژ بی‌سیم، میدونی‌های قابل تنظیم و سیستم استارت از راه دور شده است درحالی‌که یک نمایشگر ۸ اینچی و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی GMC IntelliLink هم به‌صورت استاندارد برای آن ارائه شده است.

خریداران می‌توانند دو پیشرانهٔ مختلف را برای این غول آمریکایی سفارش دهند که شامل موتور آشنای ۶ لیتری V8 بنزینی با ۳۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۱۵ نیوتن متر گشتاور و پیشرانهٔ کاملاً جدید ۶.۶ لیتری دورامکس دیزل می‌شود. موتور دوم قدرت عظیمی معادل ۴۵۵ اسب بخار و گشتاور ویرانگری برابر با ۱۲۳۵ نیوتن متر تولید می‌کند. این همان موتوری است که در شورلت سیلورادو HD جدید هم که به‌تازگی معرفی شده است بکار می‌رود.

بدین ترتیب جی‌ام‌سی سی‌یرا ۲۵۰۰HD آلترین X رقیب بسیار سرخت و توانمندی برای فورد F150 رپتور خواهد بود درحالی‌که ازلحاظ گشتاور کاملاً بر رپتور برتری دارد چراکه فورد وانت آفرود خود را مجهز به یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 اکوبوست کرده است که ۴۵۰ اسب بخار قدرت و تنها ۵۹۵ نیوتن متر گشتاور دارد. بااین‌حال به‌زودی شاهد رقابت سختی میان سه تراک آفرودر آمریکایی یعنی فورد F150 رپتور، جی‌ام‌سی سی‌یرا ۲۵۰۰HD آلترین X و دوج رم ربل TRX خواهیم بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.