رقص فراری ۴۸۸ پیستا در مگنی کورس!

رقص فراری ۴۸۸ پیستا در مگنی کورس!

فراری ۴۸۸ پیستا اوایل سال جاری همچون بمبی میان طرفداران خودرو ترکید چراکه جدیدترین محصول ۸ سیلندر اسب رقصان مارانللو محسوب می‌شود.

پیستا نسخه‌ی متمرکز روی پیست از ۴۸۸ GTB بوده و قدرت بیشتر را با وزن کمتر ترکیب کرده و به واقع جایگزین معنوی ۳۶۰ چلنج استراداله، ۳۴۰ اسکودریا و ۴۵۸ اسپچیاله به شمار می‌رود.

به لطف استفاده از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربو که قدرت ۷۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری دارد، ۴۸۸ پیستا در عرض ۲.۸۵ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و مرز سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت را رد می‌کند.

البته علیرغم عملکرد فوق‌العاده در روی کاغذ و در دنیای واقعی، ۴۸۸ پیستا نتوانسته همچون رقیب اصلی خود یعنی مک لارن ۷۲۰S به وضعیت قاتل مخوف سوپرکارها برسد؛ اما پیستا با فاصله‌ی چند دهم ثانیه توانسته حریف بریتانیایی خود را در پیست مگنی کورس فرانسه شکست دهد.

این سوپرکار ایتالیایی که در پشت فرمانش یکی از نویسندگان نشریه‌ی موتور اسپورت قرار داشته رکورد ۱ دقیقه و ۱۶.۰۶ ثانیه را برای یک دور پیست مگنی کورس ثبت کرده است که باعث می‌شود ۴۸۸ پیستا سریع‌تر از لامبورگینی اوراکان پرفورمنته و پورشه ۹۱۱ GT2 RS باشد. رکورد این دو خودرو به ترتیب برابر با ۱ دقیقه ۱۷.۳۶ ثانیه و ۱ دقیقه و ۱۷.۵۵ ثانیه بوده است.

پس از پایان تست و زمان‌گیری، ۴۸۸ پیستا اقدام به دود کردن لاستیک‌های میشلین کاپ ۲ R کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.