رقابت متفاوت ب‌ام‌و M5 تیون شده و مک لارن ۷۲۰S

رقابت متفاوت ب‌ام‌و M5 تیون شده و مک لارن ۷۲۰S

مک لارن ۷۲۰S یکی از بهترین سوپرکارهای مدرن است که در درگ نیز حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد. این خودرو حتی در حالت استاندارد نیز قادر است مسافت ۴۰۰ متر را زیر ۱۰ ثانیه طی کند و این عملکرد فوق‌العاده‌ای است. از طرف دیگر ب‌ام‌و M5 در کلاس سدان های پرفورمنس یکی از برجسته‌ترین خودروها بوده و رکورد حدود ۱۰.۹ ثانیه‌ای برای مسافت ۴۰۰ متر را ثبت می‌کند.

البته این رکورد برای M5 استاندارد بوده و ما امروز نسخه تیون شده آن را خواهیم دید که در پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو برخی بهبودهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را تجربه کرده و وارد میدان درگ شده است.

در ویدئوی منتشر شده شاهد رویارویی مک لارن ۷۲۰S استوک با ب‌ام‌و M5 تیون شده خواهیم بود. متأسفانه در این ویدئو اطلاعات چندانی درباره تغییرات M5 منتشر نشده و تنها گفته می‌شود که این خودرو قدرت حدود ۸۴۰ اسب بخاری دارد.

به این ترتیب سدان پرفورمنس باواریایی ها قدرت کافی برای سرشاخ شدن با سوپرکار بریتانیایی‌ها را دارد. به عنوان یادآوری باید گفت ۷۲۰S از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۱۰ اسب بخاری استفاده کرده و یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک این نیرو را به چرخ های عقب می‌فرستد. مک لارن ۷۲۰S وزن ۱۴۳۷ کیلوگرمی داشته درحالی‌که وزن M5 به ۱۹۸۲ کیلوگرم می‌رسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.